De Jabra Sport Pace schommelt ook rond de oorhaak. Het is een hard plastic stuk en helaas mijn grootste klacht met deze headsets.

Laten we beginnen met al het andere.

De Sport Pace klinkt goed met verschillende soorten muziek en stem (podcasts / audioboeken). Het pakket bevat 3 verschillende maatgel oortelefoons die op de meeste mensen zouden moeten passen. Door volledig in de gehoorgang te steken, is het geluid vol met een rijke bas en duidelijke details.

Het akkoord is lang maar inclusief is een klein accessoire waarmee je het kunt Nike Air Max 90 Herren verkorten. Op sleutelbeenniveau heb je de kleine afstandsbediening met de bedieningselementen. Drie eenvoudige knoppen en de microfoon die koppelen, het aanpassen van volume / tracks, enz. Zeer comfortabel en intu?tief maakt.

De Sport Pace heeft een van de hoogste waterdichte waarderingen die we hebben getest: IP5 houdt in dat ze waterstralen overleven die minstens 3 minuten door een spuitmond worden geprojecteerd. Je zult niet met hen in het zwembad komen, maar ze moeten in staat zijn om een ??douche te overleven.

Nu mijn probleem: ik kon Adidas Zx Flux Homme me niet op mijn gemak voelen met de oorhaak. Ik voelde het echt rond mijn oor drukken en kon nooit echt comfortabel worden. Het zou me echt irriteren na een paar minuten.

Ik heb andere beoordelingen gecontroleerd om te zien of ik de enige was met dit probleem. Het lijkt erop dat sommige mensen er een probleem mee hebben, maar de meesten niet. Omdat het een hard materiaal is en niet aanpasbaar is, geloof ik dat het komt door de vorm van je oren. De mijne werken niet met deze headsets.

In een notendop: Zeer goede geluidskwaliteit, een zeer interessante prijs (u kunt ze voor veel minder dan de volledige prijs vinden) maar een pasvorm die niet voor iedereen is.

Hier volgt een goed overzicht van hoe je je runs kunt vari?ren om je uithoudingsvermogen te verbeteren en daarmee ook je snelheid. Velen denken dat om je marathontijden te Nike Air Max 2017 Femme verbeteren je sneller moet trainen tijdens je trainingsritten. Hoewel dit waar is, is het belangrijke concept dat velen niet realiseren dat het de snelheid is die ze nodig hebben om te winnen, het is het uithoudingsvermogen. Als u bijvoorbeeld nu een mijl van 9:00 minuten kunt lopen maar dat wilt behouden voor een marathon, moet uw uithoudingsvermogen worden verbeterd om dat 25,2 mijl langer te kunnen volhouden. Niet jouw snelheid. Lees het volgende bericht dat Runner's World net online heeft geplaatst.

Neem hardloopparcours tussen eenvoudig en hard op in uw wekelijkse routine.

U weet hoe het voelt om comfortabel te lopen - comfortabel! - en u bent waarschijnlijk ook bekend met de brandwond van het uiterste doel. Maar hoe zit het met de reeks stappen die tussen deze twee uitersten liggen?

Trainingen die op die middenweg zijn Nike Air Max Command Damen gericht, vaak 'tempo-runs' genoemd, moeten deel uitmaken van je wekelijkse routine, of je nu fitnesst of een persoonlijk record wilt instellen. Ze bouwen zowel langzame als snel bewegende spiervezels, wat leidt tot winst in snelheid en uithoudingsvermogen, zegt Samantha Clayton, Olympisch sprinter en voormalig vrouwensprintcoach aan de Pepperdine University in Malibu, Californi?. En tussendoor ontwikkelen ze capillaire bedden (die zuurstof leveren aan werkende spieren), beter dan gemakkelijke of harde runs, zegt Ryan Warrenburg, hoofdcoach voor ZAP Fitness-Reebok Coaching en USATF Level 1-gecertificeerde coach in Blowing Rock, North Carolina.

Middenronden lopen ook uw hersenen ten goede. Deze trainingen helpen je te begrijpen hoe verschillende gangen voelen, waardoor je meer afstemt op je mogelijkheden (en limieten), zegt Clayton. Nike Air Vapormax Femme Ze bouwen ook mentaal uithoudingsvermogen en taaiheid op, een troef wanneer je jezelf aanduwt om langer of sneller te gaan dan je ooit bent geweest. Met al deze extraatjes, is het verstandig om wat tijd te spenderen tussen gemakkelijk en compleet. Hier zijn een paar manieren om het te doen.