Runner Meagan Wilson uit Rochester, New York, leerde uit de eerste hand dat schoenen op blote voeten een geheel andere benadering van voetbeweging vereisen. In de hoop haar gewoonte met opvallende hiel te verhelpen, kocht ze haar eerste paar minimalistische schoenen, een paar Merrell's Nike Air Zoom Pegasus 31 Womens Pace-handschoenen, maar bleef rennen, zelfs haar kilometers verhogen, zonder geleidelijk Nike Tanjun Mujer te veranderen of de juiste vorm te behouden.
"Ik kreeg een schokkend effect op mijn hielen en maakte mijn achillespezen erg pijnlijk", zei Wilson, die bijna drie weken niet kon lopen of rennen nadat hij van schoen had gewisseld. "Dus de les is, gemak in het rennen met minimalistische schoenen en zorg ervoor dat je de juiste hardloopvorm bij zich hebt voordat je helemaal uit gaat."
Nick Campitelli is een podoloog uit Ohio en een marathonloper die sinds 2009 Vibrams draagt. Hij draagt ??zijn blote voeten schoenen niet alleen tijdens het hardlopen, maar ook tijdens het bezoeken van pati?nten en het werken in de operatiekamer. Volgens Campitelli zorgen de hakken op traditionele schoenen ervoor dat dragers onnatuurlijk achterover leunen, Nike Cortez Heren waardoor hun hielen en rug onder druk komen te staan. Maar het hielvrije ontwerp van schoenen op blote voeten elimineert stress en zorgt ervoor dat dragers plat op de grond blijven staan, wat de "meest natuurlijke en comfortabele" positie is.
"Een schoen moet je toelaten om te rennen, niet om je te laten rennen," zei hij. “Barefoot-schoenen zijn in dit opzicht ideaal. De enige vangst is, nou ja, ze zien er raar uit. "
Campitelli zei dat het een "nep-idee" is dat iemand een speciaal paar schoenen nodig heeft om effectief te rennen of een voetprobleem op te lossen. Wat ze nodig hebben, is een goede voorlichting over voetbeweging en vorm, zei Campitelli, die gelooft dat minimalistische schoenen moeten worden gezien als hulpmiddelen voor een betere gezondheid en beweging, in plaats van mechanismen die in staat zijn om zelf letsel Nike Air Pegasus 83 Dames te voorkomen of te bevorderen: "Het gaat niet om wat je draagt , het gaat over hoe je rent. "
Mijn naam is Mario Lopez en ik ben een Cross Country en Track-afstandsloper. Als hardloper op afstand loop ik gemiddeld 6 tot 9 mijl per dag. Het lopen van al deze afstanden vereist een geweldige schoen om alle kilometers die erin worden gezet te kunnen weerstaan, en de Reebok Vibetech-hardloopschoenen zijn absoluut de juiste keuze. Deze schoen heeft zo'n comfortabele zool dat het voelt alsof je op een kussen rent. De Vibetech-technologie geeft je ook een extra zetje tijdens het hardlopen.
Als hardloper op afstand heb ik, samen met vele andere hardlopers, die vreselijke pijn van scheenbeentjes ervaren. Toen ik eenmaal met de Reebok Vibetech begon te rennen, was er geen pijn meer omdat er niet veel of geen stress op mijn schenen lag vanwege de soepele loop die deze schoenen bieden.
Na meer dan 2 jaar hardloopafstand te hebben geleerd, heb ik geleerd dat het hebben van een geweldige hardloopschoen kan bijdragen aan een geweldig seizoen. Rennend Langlauf, loopt het team van school en loopt in elk oppervlak van cement tot modder. Deze schoenen bieden een grote stabiliteit dankzij de rubberen onderkant die uitstekende grip biedt tijdens het hardlopen. Een ander groot kenmerk van de Reebok Vibetech-schoen is het bovenwerk van leer en mesh. Deze schoen is gemaakt voor elke loopconditie waarin je hem draagt. Na deze schoen meer dan 2 jaar gedragen te hebben, kan ik eerlijk zeggen dat ik geschokt ben om deze schoenen nog steeds comfortabel en zeer duurzaam te zien.