Ik was aangenaam verrast over de duurzaamheid van de Kiger 5s. Na mijn race zagen de schoenen er niet uit alsof ze net 62 mijl hadden gereden, en meer dan 100 in totaal.
De tussenzool had hetzelfde gevoel als toen ik de schoenen voor het eerst opzette.
Hetzelfde geldt voor het bovenste. Ik kon mezelf gemakkelijk meer dan 400 mijl zien, mogelijk 500, afhankelijk van de robuustheid van het terrein.
Hoe heeft Nike dat bereikt? De voorvoet en hak van de Kiger Nike Air Vapormax Femme 5 zijn gemaakt van slijtvast rubber. Aan de onderkant vergroot Nike de maat van de nokken en plaatst ze in een iets ander patroon.
Door deze veranderingen kon ik gemakkelijk zonder problemen door onverharde paden, verharde segmenten en grassecties navigeren.
Rotsachtige paden zorgen voor enkele uitdagingen. Maar de aartsvijand van de Kiger is duidelijk modder.
De grootte van de nokken geeft ze een kans om de voeten in modder vast te zetten, maar ik merkte dat ik onstabieler was dan in andere schoenen. Ze konden de kleine kreken gemakkelijk aan en droogden redelijk snel op.
Zoals gezegd behoren de Kigers tot de snelste en meest responsieve trailschoenen die ik heb gedragen. De veranderingen die Nike heeft aangebracht terwijl de Kigers afgeslankt zijn, zijn indrukwekkend.
Geef dank aan het lichtgewicht React-schuim, dat Nike in sommige andere modellen gebruikt. Het biedt een Nike Air Max 270 Femme zachte en langdurige demping, terwijl het de responsiviteit verhoogt met een hoog energierendement.
Dit wetende en hoe goed de Kigers presteren, zal ik (hopelijk) voldoende mijlen op hen besparen om ze uit te draven voor een snellere ultra-afstand of marathon trailrace later dit jaar.
Het gewicht van een heren maat 9.0 Reebok Zprint - 9.2 oz. Naar mijn mening kan het lichter zijn, maar dit is niet zo erg en het voelt echt niet zwaar aan. Het zou zorgen voor een goede trainingsschoen voor langere runs.
De zool is gemaakt van een dik rubbermateriaal dat een zool met “dubbele dichtheid” is bedacht met een zachter middenmateriaal dat is losgekoppeld van het dichtere buitenmateriaal.
Reebok zegt dat dit een voetafdrukgeori?nteerde zool is die een meer natuurlijke voetaanval zal inspireren:
Je kunt niet menselijker zijn. Dat is waarom je zin hebt in hardlopen. Dat is ook de reden waarom je ons hebt ge?nspireerd om een ??digitale kaart Nike Air Max Tn Femme van de voetstrike van een hardloper te maken en 3D-afdrukken te gebruiken om een ??adaptief, multidimensionaal dempend meesterwerk met gecontroleerde flexibiliteit te cre?ren. Het resultaat is de ZPrint Run, ontworpen voor uitstekende voetvolgstabiliteit tijdens snelheidsgestuurde passen.
Ik moet een van deze nog proberen, hoewel ik contact heb opgenomen met een van de bedrijven die ze produceert. Het idee erachter is dat het lichaam geen zuurstof meer krijgt, waardoor het hart harder werkt terwijl het in een eenvoudiger tempo traint. Dit kan de benen redden wanneer zwaardere trainingen nodig zijn bij een hogere hartslag. Het probleem dat Nike Air Presto Mujer ik hiermee heb is tweeledig. De eerste is dat het lichaam gemakkelijk moet worden hersteld en terwijl je benen dit krijgen op dagen dat je het masker draagt, zal je hart dat niet zijn. Ten tweede, het duurt vele maanden voordat een echte fysiologische aanpassing aan zuurstofgebrek zoals op grotere hoogten plaatsvindt - niet slechts 30-60 minuten blootstelling zoals met een masker. Ik weet niet Nike Air Max 2017 Dames zeker of dit een goed idee is!