Hoewel de Summit Unknowns niet noodzakelijkerwijs het toothy profiel hebben dat hen mijn eerste keuze voor diepe modder of dik ijs zou maken, schijnen ze op elke andere manier als een multifunctionele, all-terrain trailschoen. Ze zijn licht, reageren goed, vormen zich goed naar de voet, hebben een comfortabele Adidas Zx 750 Dames hoeveelheid zoolvulling en lopen uitzonderlijk goed af voor hardlopers die het niet erg vinden om af en toe een stroompje te spatten.
Als u op zoek bent naar een leuke en aangepaste manier om uw runs, kilometers of gewoon training en fitness bij te houden, dan zijn hier enkele coole tijdschriften om het te doen.
Je innerlijke drive zal je bedanken wanneer je een aangepast trainingsdagboek ontwerpt met Journal Menu. Met raceplanners, trainingslogboeken, tempooverzichten en PR-tracking is het een essentieel hulpmiddel om resoluties van volgend jaar te bereiken. Studies tonen aan dat het opschrijven van doelen leidt tot betere resultaten - dus zelfs als je de Daily Mile gebruikt om het tempo te controleren, houdt deze schoonheid je op de lange termijn op het goede spoor. Vanaf $ 15 is het een trainingstool die het hele jaar door Nike Air Force 1 Mujer blijft geven.
Ik was opgewonden om mijn eerste paar Salomon trailschoenen uit te proberen. Die opwinding duurde voort toen ik ze erop gleed. Ze zijn comfortabel en voelen gewoon als een lichtgewicht, snelle schoen, gebouwd om door single-tracks te varen. Maar mijn vreugde nam af naarmate ik ze meer droeg en ontdekte dat ze de duurzaamheid missen die ik nodig heb in een trailschoen.
Voor wie is het?
De Salomon S-Lab Sense 7 is een goede schoen voor diegenen Adidas Nmd Dames die hun stempel willen drukken in een snelle trailrace tot een marathon, of misschien zelfs een 50K, in gemakkelijk hanteerbare trailomstandigheden.
Om eerlijk te zijn, de schoen is niet ontworpen om robuuste, technische paden aan te kunnen. Als u snelheid wilt, biedt de zevende versie van dit model dat en is een verbetering ten opzichte van eerdere modellen.
In de Salomon Sense 7 (7,6 gram voor mannen van maat 10) kon ik gemakkelijk door een enkele baan en gladde paden glijden. De druppel van 18 mm / 14 mm werkt goed voor mij.
Het viel me op dat de schoenen eigenlijk behoorlijke ruimte hebben in de neus, hoewel ze zijn gevormd voor snelheid. Tijdens mijn runs voelde ik nooit dat mijn tenen verkrampt werden zoals ik heb ervaren in andere minimalistische schoenen. Salomons unieke veterstijl ziet er op het eerste gezicht vreemd uit, Adidas Tubular Womens maar het werkt goed om de voet comfortabel op zijn plaats te houden. (Het enige nadeel is dat na een modderige / natte run, de veterverbinding vast kwam te zitten, dus het duurde een beetje manoeuvreren om het te bevrijden om de schoen uit te doen.)