Ik hou van de causale look en hoe licht de schoen aanvoelt. Ik was opgewonden om deze schoenen op het parcours uit te proberen, omdat ze er niet uitzien als een traditionele trailschoen. Ze zijn mooi strak en flexibel.

Ik schoof ze aan als een compressiesok de eerste keer dat ik ze aantrok, maar het wordt Adidas Zx 750 Damen beter na de eerste veter. De juiste schoen voelde een beetje strakker en ik voelde het alsof mijn buitenzool niet recht in de schoen zat. Enkele aanpassingen gemaakt en was onderweg.

Helaas heb ik het maar een paar kilometer gehaald vanwege het ongemak dat ik voelde aan de buitenkant van mijn rechtervoet. Ik zou nog niet opgeven. De manier waarop de schoen is gemaakt, kon ik zien dat ze een beetje zouden strekken.

Dus besloot ik dat ik 2 mijl over Nike Air Max 720 Womens verschillende terreinen zou rennen om te zien hoe de schoen omging met technische, rotsachtige, onverharde, verharde en betonnen paden. Ik zou deze schoenen niet meenemen op technisch terrein, vooral als je kwetsbaar bent.

Bij de 4e en 5e run strekten de schoenen zich uit, maar dat doen de tussenzool en de buitenzool natuurlijk niet, dus ik zou nog steeds het ongemak onder de rechterkant Nike Air Span 2 Mujervan mijn voet voelen. Ik voelde ook mijn voet een beetje meer glijden toen ik trail vs road rende. Ik heb nog een paar korte runs gelopen die toevallig in de regen waren met veel plassen en deze schoen neemt niet goed water op. Mijn sokken waren doordrenkt en mijn voeten leken daarna op pruimen.

Mijn laatste run in de FF Gobi v3 was een lange run op niet-technisch zandpad. Ik was verrast dat ik de pijn en / of ongemakken die ik voelde op de kortere Adidas Superstar Femme termijn niet voelde, maar het was ook erg koud en ik kon echt niets voelen. Het was een ander verhaal na de run, de pijn was zeker erger nadat ik was opgewarmd. Dus zodra ik thuiskwam, dook ik mijn onderbeen 15 minuten in een ijsemmer, zo pijnlijk. Ik deed het nog 2 keer die dag en ging de volgende dagen door. Gelukkig voldeed dat samen met andere dingen om de kans op letsel te Nike Air Max 90 Donna verminderen.

Afvallen kan een dure zaak zijn. Wanneer je de kosten van lidmaatschap van een sportschool, fitnessapparatuur en gezond eten optelt, is het gemakkelijk om te zien waarom zoveel mensen hun doelstellingen voor gewichtsverlies opgeven. Maar word niet verslagen! Er zijn verschillende manieren waarop u die extra kilo's met een beperkt budget kunt afwerpen.

Kant-en-klaarmaaltijden en kant-en-klaarmaaltijden kunnen worden aangeduid als 'gezond'Nike Air Max 90 Homme , maar ze zijn vaak beladen met vet en suiker. Al te vaak klagen mensen dat gezond eten duur is, maar het kan veel goedkoper zijn dan afhankelijk zijn van magnetronmaaltijden, als je de tijd neemt om van tevoren te plannen.

Besteed een uur of zo aan het plannen van uw maaltijden voor de volgende week, rekening houdend met de kooktijd. Kook in porties en bevries wat je niet meteen gaat gebruiken. Het koken van vers voedsel zoals stoofschotels en stoofschotels in bulk kan de kosten van het koken vanaf nul drastisch verlagen.