De PureGrit is gebouwd voor snelheid en levert. Of ik nu bezig was met herhalingen van hellingen of passen tijdens mijn trainingen, toen ik de schoenen vroeg om het een inkeping te geven, reageerden ze. Onder de snelle trailschoenen die ik heb getest, behoort de Brooks PureGrit tot de top als het gaat om responsiviteit en algehele snelheid op gemakkelijk of gematigd terrein.
Gedurende de tijd dat ik de schoen testte, had ik geen www.coainsidanse.fr snelle trailrace op de kalender. Maar ik zou zeker naar de schoen gaan als een optie voor een race waar ik wilde PR of Adidas Nmd Damen uitdaging voor een podiumplaats.
Een van de maaltijden die mensen echt de verkeerde kant op leidt, is het ontbijt. Deze maaltijd is uniek omdat het een van onze enige maaltijden is met categorie?n levensmiddelen die meestal alleen voor het ontbijt worden geconsumeerd. Deze voedingsmiddelen zijn meestal geraffineerde koolhydraten zoals brood, bagels, muffins, croissants, wafels, pannenkoeken, donuts, kaneelbroodjes, ontbijtgranen, ontbijtrepen, gebak, toast (meer brood!) Enzovoort. Vergeet niet dat het eten van één snee brood dezelfde glycemische index heeft als een Snickers Bar. Voeg hier je sinaasappelsap aan toe en je bent klaar om jezelf te vullen met een buitengewone hoeveelheid suikers die je als vet kunt bewaren.
Wat zou er gebeuren als je een salade als ontbijt had? De kans is groot dat iemand de opmerking zou maken: "Dat Nike Air Zoom Pegasus 32 Femme is wat je als ontbijt hebt ?!". Als je dit voor lunch of diner zou eten, zou het geen probleem zijn en waarschijnlijk niet de aandacht van iemand trekken, maar het eten voor het ontbijt en je bent een rare!
Het punt dat ik probeer te maken is een van onze belangrijkste maaltijden van de dag waar we ons lichaam aanvullen met de voedingsstoffen die het tijdens de slaap gebruikte. Tanken van geraffineerde koolhydraten doet eigenlijk niets anders dan toevoegen aan opgeslagen buikvet. Lees dit gedeelte uit het nieuwste boek van Phil Maffetone, The Endurance Handbook.
Een pluche tussenzool geeft de PureGrit een slipperachtig gevoel. De tussenzool vormt zich naar de voet van de hardloper en biedt minimale demping. Hierdoor kan de hardloper sneller afstappen, maar op rotsachtig en technisch terrein neemt de voet de last van de Nike Air Pegasus 83 Femme trail-gevaren op zich.
En interessante opmerking over de PureGrit 7. Het is een van de laatst overgebleven modellen met de 'burrito'-tong van Brooks die vanaf een kant van de bovenkant aansluit en naar beneden buigt voor een comfortabele maar ongebruikelijke pasvorm.
Wat echt opvalt, is dat de tongfolie is gemaakt van Ariaprene, dat geen water absorbeert. Op die manier houdt het de voet veilig en droog.