Zelfs met de komst van op oefeningen gerichte smartwatches, zijn consumenten nog steeds vast aan het idee van fitnesstrackers. Ze denken dat als het gaat om hartslagmeters, fitnesstrackers onnauwkeurig zijn, een mythe die sindsdien is ontrafeld via een onderzoek waarin de hartslagmeting van de meeste fitnesstrackers voor de meerderheid nauwkeurig is.

Het hebben van een hartslagmeter in uw smartwatch heeft tal van voordelen.Nike Air Vapormax Womens  Nike Air Max Command Mujer Het vertelt u bijvoorbeeld onder welke omstandigheden (d.w.z. weer, vochtigheid, enz.) En op welk inspanningsniveau u een taak kunt uitvoeren die u voor uzelf hebt ingesteld. Simpel gezegd, het vertelt wat je lichaam moet doen om elke persoonlijke prestatie te bereiken die je voor jezelf hebt ingesteld.

Ook geeft een hartslagmeter je dagelijkse indicatoren voor de gezondheid van je cardiovasculaire systeem. Op deze manier weet u van tevoren wanneer het tijd is om naar uw arts te gaan en een medische controle te ondergaan. Evenzo, omdat je hartslag toeneemt wanneer je uitgedroogd raakt, zal een speciale hartslagmeter je vertellen wanneer het tijd is om te stoppen en wat te drinken.

Bloggen over mijn marathonmissie is net zo goed een reis naar het onbekende geweest als de training voor het evenement zelf. Ik heb ooit ergens gelezen dat bloggen veel leek op jezelf praten in een Adidas Zx Flux Uomo lege ruimte - het zijn alleen de incidentele opmerkingen van mensen die op je woorden zijn gestuit dan dat je je minder gek voelt.

Dus aan iedereen die de afgelopen maanden dit heeft gelezen en erop heeft gereageerd, bedankt. Zoals sommigen van jullie zelf weten en velen zullen waarderen - marathontraining kost veel tijd en energie, dus ik heb niet altijd de tijd gehad om op reacties te reageren, maar ik lees ze en waardeer ze allemaal.

Het is nu 10 dagen, 4 runs, 19 mijl en 1 sportmassage tussen mij en mijn marathon-debuut. Als je de reis leuk vond, wees gerust dat, ondanks haar aard, het luie meisje niet zal stoppen met rennen na 18 april. Na een korte rustpauze kom ik terug met een opwindend nieuw plan. Maar daarover later meer.

Of je het nu gelooft of niet, niet alle smartwatches hebben ingebouwde GPS. In plaats daarvan vertrouwen ze op uw smartphone via hun app om de Adidas Superstar Menslocatie van uw fysieke activiteit te volgen.

Als u echter een speciale smartwatch voor hardlopen wilt hebben, wilt u misschien dat deze een ingebouwde GPS heeft. Door GPS-signalen te dragen, zorgt uw smartwatch ervoor dat u uw telefoon niet overal mee naartoe kunt nemen.

Dat gezegd hebbende, smartwatches met ingebouwde GPS verbruiken meer beslag dan die welke op smartphones vertrouwen om uw fysieke locatie te volgen. Als gevolg hiervan moet u ze mogelijk meer opladen dan een normale, niet-GPS dragende smartwatch.