Dus eerst de indrukwekkende batterijduur: tot 30 dagen bij regelmatig gebruik en tot 35 uur in GPS-modus. Het wordt zelfs geleverd met een UltraMax GPS-modus die je 100 uur batterijduur geeft!

Het heeft alle geavanceerde sensoren zoals barometer, hoogtemeter en kompas. Het ondersteunt zowel GPS als Adidas Gazelle Womens GLONASS-satelliet. En natuurlijk heeft het een pols-gebaseerde hartslagmeter.

Het is vooraf geladen met broodkruimelpaden. En het biedt track- en navigatiefunctie

De Coros Apex doet geweldig werk bij het bijhouden van veel training- en prestatiegegevens. Het kan interval-, aerobe en ana?robe training volgen. Het heeft een Intelligent Stride-model dat uw hardloopvorm leert. En het wordt geleverd met de COROS Trainer voor geavanceerde training en prestatieanalyse. En alle andere functies zoals VO2 max, hersteladviseur, drempeltempo, laatste 7 dagen trainingsbelasting, persoonlijke fitnessindex etc.

Wat we ook leuk vinden, is dat je daarvoor premium-materialen krijgt: het heeft een titaniumlegering en saffierglas.

We hebben je gezegd dat het alles heeft. Dus het is misschien onze budgetkeuze, maar het is geen budgethorloge en Asics Gel lyte 3 Womens het is misschien net goed genoeg voor u.

Allereerst wordt het geleverd met een kleuren-touchscreen dat zorgt voor snelle en handige 'tikbewegingen' tijdens de training.

Net als de Vantage M wordt hij geleverd met een coach en een hele reeks hulpmiddelen om u te helpen bij het opstellen van een training / herstelplan. Maar het is het eerste horloge dat loopkracht vanaf de pols aanbiedt. Hiermee kunt u de effectiviteit van uw training aanpakken. Het ondersteunt ook orthostatische tests, wat een gemakkelijke manier is om uw herstel van training te analyseren en uw trainingsplan te optimaliseren.

Het komt ook met de "volgende generatie" hartslagvolgtechnologie, zoals de Polar Vantage M.

Het ondersteunt 130 verschillende sporten (van mountainbiken tot CrossFit), waaronder hardlopen, fietsen en zwemmen. Het heeft ook een barometer om de hoogte te volgen.

Het belangrijkste is dat het een batterijduur van 40 uur heeft, versus 30 voor de Vantage M.

Als je geen van deze geavanceerde functies nodig hebt, is de Polar Vantage M een prima triatlonhorloge voor jou. Anders biedt de Polar Vantage V echt een hoogwaardige ervaring.

Ik zie vaak dezelfde mensen op mijn ochtend pendelen Nike Air Force 1 Mens en ze vallen me op om verschillende redenen. Er is een lange ingenieursman die dagboekartikelen leest, er is een Sudoku-vrouw die elke ochtend 20 minuten op haar Blackberry tikt en er is een trieste Salomon-vrouw. Ik bedoel niet dat ze verdrietig is, ze ziet er zo gelukkig uit als iemand op een doordeweekse dag om 8.45 uur kan kijken. Nee, ik denk dat haar Salomons verdrietig zijn.

Ik zag haar schoeisel voor het eerst ongeveer zes maanden geleden. Als een ervaren forens weet ik dat wanneer je gaat zitten terwijl anderen voor je staan, de enige plek om te staren naar de vloer is. Dit is de reden waarom de lange ingenieursman een tijdschriftartikel heeft en de Sudoku-vrouw woest naar haar Blackberry steekt. Ze houden niet van deze taken, ze weten dat staren naar iemand voor de kont of het kruis voor een lange tijd wijd wordt Nike Air Max Command Womens afgekeurd. En dat is wanneer de trein bezig is - stel je voor hoe beschamend het zou zijn om rechtdoor te staren en de blik van de persoon tegenover je te vangen! Wel, je zou moeten verhuizen om je woon-werkverkeer te veranderen.

Ik dwaal af. Terwijl ik naar de vloer staarde bij gebrek aan een boek om te doen alsof, staarde ik een vrij mooi uitziend paar trailschoenen aan. Ik rijd binnen een paar maanden een off-road race, dus ik speelde met het diversifi?ren van mijn collectie hardloopschoenen. Ik dacht dat ze vrij nieuw moesten zijn, omdat ze brandschoon waren en die frisse uitstraling hadden. Aan de schoenen was een netjes geklede vrouw met een zeer dure handtas en een serieuze uitstraling.

Weken gaan voorbij en om de zoveel tijd zie ik de sleepschoenen uit de trein stappen of een paar stoelen bij me vandaan zitten. We Adidas Superstar Dames erkennen elkaar niet. Ik vraag me gewoon af wat ze sinds onze laatste ontmoeting hebben gedaan. Gaandeweg dringt het tot me door dat ze er niet ouder of ruiger uitzien dan toen ik ze voor het eerst zag. Hebben ze werk gedaan? Nee, de trieste waarheid is dat ze niet uitgaan. Ze mogen niet door de velden rennen zoals ze bedoeld waren. Ze hebben nog nooit de opwinding van een koude, modderige plas ervaren. De enige buitenwereld die ze kennen is die tussen thuis en trein, trein en kantoor. Ze zijn gereduceerd tot een forenzenschoen.