De Fenix ??5X van Garmin is een robuust multisporthorloge dat een verscheidenheid aan buitenactiviteiten ondersteunt. Het prijkt op een prachtig saffierglas display dat een vezelversterkte polymeerbehuizing bedekt met een roestvrijstalen achterkant. Een echt premium ontwerp.

Het wordt geleverd met een lange lijst van sensoren, waaronder barometrische Adidas Zx 750 Femme hoogtemeter, gyroscoop en kompas, de belangrijkste voor trailrunning. Het wordt ook geleverd met ondersteuning voor meerdere satellieten (GLONASS en Galileo bovenop GPS). Dit alles zorgt voor uitgebreide navigatie en tracking. Er zijn verschillende navigatiefuncties die het voor hardlopers gemakkelijk maken om alle informatie die ze nodig hebben in één oogopslag te krijgen. En de kaarten zijn volledig gekleurd. We hielden van de back-to-start navigatiefunctie.

De levensduur van de batterij is echt goed met 12 dagen in smartwatch-modus, tot 20 uur in GPS / HR-modus en tot 35 uur in UltraTrac ? -modus.

Het wordt geleverd met elke afzonderlijke functie voor training, planning en analyse en metriek die u maar kunt bedenken om uw training, trainingsbelasting en prestatie-indicatoren te evalueren. Sommige functies zijn erg handig Adidas Zx 700 Femme voor trailrunners: cadans, paslengte, grondcontacttijd en balans, verticale oscillatie en verticale verhouding.

Het is altijd verstandig om goed op te warmen voor het sporten, en ik breid deze regel uit naar het kijken naar oefeningen. Dus voordat ik gisteravond settelde om The Biggest Loser te kijken, deed ik wat dynamische rekken met een oude aflevering van Frasier. In de aflevering ‘Frasier lite’ neemt het team van KACL (het radiostation van Frasier) deel aan een uitdaging om af te vallen tegen rivaliserend radiostation KPXY als onderdeel van een slot in ‘Biggest Loser’ in een tv-programma met ontbijt. Ze moeten als team meer afvallen dan hun rivalen.
Het is dan toepasselijk dat ik het moet bekijken vóór de aflevering van gisteravond van The Biggest Loser waarin de deelnemers werden uitgedaagd als groep 90 pond te verliezen Nike Internationalist Dámské om te voorkomen dat iemand naar huis werd gestuurd. Naast de gebruikelijke taak om door Angie in de sportschool te worden geschreeuwd, zagen we deze week deelnemers in een veld dat door Angie werd geschreeuwd terwijl ze hooibalen probeerden te rollen. Ik weet zeker dat de producenten hier voor een paar gigantische hooibergen versus Big Daddy-grap gingen (het zijn Britse worstelaars van ongeveer 100 jaar geleden), maar in tegenstelling tot gigantische hooibergen - dat is niet groot of slim.
Voor de tweede taak moesten ze een wiel draaien en konden ze (geen auto of luxe vakantie) 18 pond winnen. Ik was een beetje in de war over de waardeloosheid van de aangeboden prijzen - ik weet dat er een recessie aan de gang is, maar deze mensen moeten Angie dagelijks verdragen en dat moet meer dan 20 pond waard zijn. Het bleek dat het 18Nike Air Max 270 Mujer pond was van hun totale doel van het gewichtsverlies, maar aan de andere kant, als de spin niet goed ging, konden ze worden gedwongen om een ??cake te eten. Ja, de producenten zijn de stockbeelden die ze hebben van de deelnemers thuis die afhaalmaaltijden eten voor de tv, moe geworden - het was tijd om meer foto's te maken van hen die vetrijk voedsel aten, zodat we konden wijzen en hen de schuld konden geven.

Bij de spijkerbijtende climax van de show kwam het er op aan of degene in het Gele Team die ik leuk vond voldoende gewicht had verloren om de groep te redden van het sturen van iemand naar huis. Dat had ze niet gedaan. Als ze ‘Frasier lite’ had gezien, zou ze hebben geweten dat de snel denkende Roz haar paardenstaart afsneed om de broodnodige extra paar gram af te werpen. Maar dat had ze niet gedaan - dus we werden Nike Air Pegasus 83 Dámské geconfronteerd met een stemming. Het was tussen de Yellows en de Blues (moeilijk voor mij omdat je je vorige week kunt herinneren dat ik mijn favorieten de Blues en de helft van het Yellow Team noemde). De Yellows waren daar weg. Maar wat is deze Davina? Een kans om te gaan en te blijven? Cue tranen, knuffelen en het vertrek van de helft van het gele team waar ik niet druk over was. Hoera!
Volgende week concurreren er niet meer als paren - ze maken deel uit van het Rode of Blauwe team - wat betekent dat ik al hun namen moet leren kennen en niet meer naar kleuren moet verwijzen. Mijn favoriet is nu Wil van het binnenkort te ontbinden Green Team - en niet alleen omdat hij de enige is wiens naam ik ken. Ga Wil!

Er is geen twijfel over mogelijk, de Apple Watch Series 4 is een van de beste smartwatch die er is. En het is een solide fitnesstracker. We waren onder de indruk van hoe betrouwbaar het is.

Het wordt geleverd met een GPS-sensor en Apple heeft een heleboel slimme en handige functies verpakt in een klein, lichtgewicht pakket.

Het volgt een mooie hoeveelheid gezondheids- en fitnessgegevens die allemaal handig zijn gecentraliseerd in de prachtige iPhone Health-app. Het controleert stress, verbrande calorie?n, hartslag en meer. Het waarschuwt u als het iets van uw hartslag detecteert. Andere veiligheidsfuncties zijn valdetectie en SOS voor noodgevallen. Het detecteert automatisch trainingen, wat leuk is.

Het houdt ook cadans en rollende mijltempo (uw huidige mijltempo) bij en kan u tempo-waarschuwingen sturen. We vinden die laatste erg leuk: het horloge trilt om je te laten weten wanneer je achter of voor bent op je ingestelde tempo.

Het is waterbestendig tot 50 meter en kan 15+ sporten volgen, waaronder zwemmen en yoga.