Het geweldige team van HYPEBEAST heeft zojuist een heel coole video uitgebracht die de achter de schermen laat zien hoe de nieuwe Adidas Ultra Boost met zijn PrimeKnit-bovenwerk in de fabriek wordt gemaakt.

Het PrimeKnit-bovendeel moet CAD-getekend zijn op de computer. Daarna worden 3 kleuren gemengd. De weefmachine begint zijn werk door de volledige bovenkant te breien. Elk stuk wordt gecontroleerd.

Met behulp van een vorm en een snijmachine Nike Air Max Tn Womens worden gaten voor voering en tong gecre?erd.

Labels worden op de binnenzool gelijmd.

De plastic delen van het bovendeel worden op de PrimeKnit genaaid.

Bij deze stap krijgen de bovenwerkers een tweede kwaliteitscontrole.

Het bovenwerk gaat mee, wat betekent dat een plastic vorm van een voet wordt ingebracht om het bovendeel in de exacte vorm te houden die het zal hebben zodra de schoen klaar is.

De plastic hielkap en de rubberen buitenzool zijn (met de hand) aan de Boost-middenzool gelijmd.

Het moeilijkste deel is om het bovendeel over de enige eenheid te lijmen - wat met de hand wordt gedaan, meestal door de meest geschoolde werknemers in de fabriek.

De laatste wordt verwijderd en de schoenen zijn klaar om in de schoenendoos te worden geplaatst!

Blogger-statistieken vertellen me dat meer dan de helft van mijn lezers in de VS zijn. Hallo jullie allebei. En ook een late gelukkige 4 juli.

Vanavond heb ik ter ere van uw natie de banden met ons moederland verbroken. Ja, het was een dag te laat, maar probeer het eens. Nu had ik London Pride aan het einde van mijn Hash Run kunnen drinken (die me overigens langs het nieuwe standbeeld van Ronald Regan bracht dat iemand besloot op te zetten zonder het mij te vragen). Maar dat deed ik niet. Ik dronk dit en ik deed het voor jullie. Graag gedaan.

Trouwens, als je nu nog geen Gashled Hash Runs hebt, zou je dat absoluut moeten doen.

De grootste verandering is de introductie van hun nieuwe "EVERUN" schuimmateriaal en het gebruik ervan in de schoenen. Laten we beginnen met het nieuwe materiaal.

Volgens Saucony reageert EVERUN sneller (83%) dan hun vorige materialen en zijn Nike Air Max 270 Womens eigenschappen 3 keer zo lang.

Wat betreft het gebruik, wordt een laag EVERUN niet (alleen) in de tussenzool geplaatst, maar direct onder de inlegzool (zie onderstaande afbeelding). Wat dit belooft is om de kracht over een groter gebied en dichter bij de voet te verdelen.

Nu is hier iets nieuws. De Neuro is gebouwd rond het concept van "aandrijfpods" die zijn bedoeld om de demping aan te passen en energieteruggave te bieden. We hebben dit soort technologie eerder gezien en zijn niet bijzonder onder de indruk geweest - maar vroege rapporten over slijtage-testers waren behoorlijk enthousiast. Het bovendeel is gebouwd op een "hangmat-systeem" waarbij de ogen worden vastgedraaid en onder de voet worden gewikkeld om de pasvorm te verbeteren en uit te lijnen met de vorm van de voet.

Ik heb nog nooit problemen gehad met slapen. Ik heb Adidas Zx 700 Femme in de loop der jaren een aantal waardevolle trainingen gegeven om mijn vermogen om de meeste nachten goed te slapen gedurende de afgelopen acht uur te perfectioneren. Natuurlijk is dit niet altijd gemakkelijk geweest, maar ik heb volgehouden en nu ben ik er behoorlijk goed in - in feite zou ik zeggen dat ik in de elite-categorie zit als het gaat om slapen. Ik heb zelfs power-dutjes gedaan in nachtclubs in Amsterdam en Ierland. Dat is precies hoe ik rol.
Maar nu bedreigt de marathon mijn geliefde 40 knipogen. De dromen van de marathonangst zijn begonnen. Ik weet zeker dat de droom van gisteravond werd veroorzaakt door een inspectie van mijn trainingsplan waaruit bleek dat ik met 10 weken te gaan niet de kilometers maak die ik moet maken. Ik gooi de lange runs, maar de 3-4 runs gedurende de week zullen niet altijd van plan zijn. Nike Air Max Command Donna Tijd om mijn spel te verbeteren.

Mijn droom ging als volgt: ik was aan het begin van de marathon van New York (vermoedelijk omdat ik mensen blijf vertellen dat Nottingham het New York van de Midlands is), maar het parcours is heel erg Brighton Marathon. Dus ik begin te rennen en ik ga te snel en ik weet dat ik moet vertragen, maar ik voel me OK.

Dan grijp ik naar een gel, maar die heb ik niet bij me. Dus ik raak in paniek dat ik het niet zal kunnen redden en ik ga de muur raken. Ik bel mijn moeder (omdat een telefoon duidelijk belangrijker was om in te pakken dan gels) maar ze is er niet. Dus bel ik mijn zus en probeer haar uit te leggen waar ik mijn gels kan vinden. Ik bel maar ik weet niet waar ik ze ga ontmoeten. En dan word ik wakker.

Er is geen Frasier Crane nodig om te ontcijferen dat mijn onderbewustzijn zich zorgen Adidas Zx Flux Femme maakt dat mijn doelwit van sub-4 misschien te ambitieus is geweest en dat, met mijn ondersteunende bemanning een zeer belangrijke man, realiserend dat ik zelfvoorzienend moet zijn in de race (en bezorgd dat ik het niet alleen kan). Maar mijn onderbewuste brein kan er een doen. Aanstaande zondag 11 september sta ik bij de start in de juiste stad en ben ik voorbereid. Laat maar komen.