Ik merk op dat de Garmin-gegevens niet 100% perfect zijn, dus deze grafiek is alleen om aan te tonen dat de Fit Smart net zo goed is als een Garmin 305 voor elementaire HR-gegevensverzameling. Ik weet niet zeker waarom de Fit Smart in de eerste twaalf seconden tot lage waarden is gedaald, maar de rest van de gegevens leek goed te zijn.

Het slechte deel is dat het horloge zoemt wanneer het het hartslagsignaal verliest, en dat wordt erg vervelend wanneer Asics Gel Lyte 3 Dames het elke 10-20 minuten een paar keer plaatsvindt. Ik heb geprobeerd het horloge zo strak te dragen dat het een afdruk achterlaat nadat ik het heb afgenomen, en ik heb geprobeerd het los te maken.

Ik heb ook geprobeerd het op verschillende plekken op mijn pols te dragen, maar het verliest nog steeds het hartslagsignaal. Hoewel het signaal binnen enkele seconden weer wordt gevonden, is het zoemen vervelend genoeg om ervoor te zorgen dat je het horloge niet leuk Nike Air Max 90 Damen vindt.

De levensduur van de batterij is geweldig op dit horloge. Je zou denken dat een op LED gebaseerd horloge-display dat ook twee heldergroene LED's gebruikt en een beeldsensor de levensduur van de batterij binnen enkele tientallen minuten zou opeten, maar dit horloge heeft me 12 uur bijna continu gebruikt.

De maximale continue opnametijd is 10 uur voor dit horloge, dus Nike Air Max Motion Donna u moet na 10 uur met een nieuwe training beginnen. Dit horloge kan niet als een Fit Bit worden gebruikt ... ook al noemen ze het een "Fit Smart", omdat het geen hele dag met activiteiten kan opnemen.

De afstand / tempo / stapsnelheid die door de versnellingsmeter wordt verstrekt, is middelmatig. Eerste gebruik uit de doos en de geschatte afstanden voor mijn runs waren 20% te kort. U kunt het horloge kalibreren, maar de run-afstandsgegevens waren consistent +/- 10% korting na kalibratie. De tempo gegevens leden dezelfde onnauwkeurigheden. De gegevens van de stapsnelheid waren de enige betrouwbare uitvoer van de versnellingsmeter.

Bluetooth-connectiviteit van het horloge met mijn telefoon was eenvoudig. Ik moest gewoon naar de "Apparatenpagina" in de miCoach-app gaan en op het pictogram "Vernieuwen" tikken terwijl het Fit Smart-scherm aan het synchroniseren was. Je kunt ook een Nike Air Zoom Pegasus 35 Womens workout doen in de miCoach-app en de Fit Smart toevoegen, zodat je workouts ook GPS-gegevens ontvangen.

De app is ok om te gebruiken. Na het voltooien van een training met de Fit Smart en deze naar uw telefoon te synchroniseren, moet u die training in uw telefoon synchroniseren met de miCoach-servers VOORDAT u grafieken en grafieken van uw training kunt zien.

Dat was vervelend. De grafieken zijn ook erg saai in de app, dus u kunt het beste gewoon naar de miCoach-website gaan om al uw gegevens in een gemakkelijker leesbaar formaat te zien.

Ik ben nog steeds in shock van de grote finale van gisteravond. De show bracht ons naar binnen met het Rode Team (moeder en dochter stemden af ??in de eerste week) die er geweldig uitzag. Ja goed gedaan. Toen was het aan het Orange Team - Joanne en Paul werden in de eerste paar afleveringen als lui gefactureerd. Maar het lijkt erop dat ze Nike Cortez Femme sinds hun vertrek een respectabel gewichtsverlies hebben gedaan. En ze zijn getrouwd. Proficiat.

Omdat het de laatste avond is, zijn er een aantal wijzigingen in de weging - met name dat de deelnemers hun T-shirts mogen aanhouden. Oh, en ze mogen Spanx dragen en nog veel meer make-up.

Het gele team is de volgende en ze krijgen de eerste echte ‘wow’. Claire, die de zwaarste vrouw in de show was, ziet er bijna half zo groot uit als zij. En ze heeft haar baan opgezegd en aerobicsinstructeur worden. Angie maakt zich zorgen dat haar plaats in de volgende serie in gevaar komt. Sarah is ook onherkenbaar. Ik denk zelfs dat het een andere persoon is.

Er staat een vakantie voor het oprapen voor de deelnemer die het meeste gewicht heeft verloren van degenen die zijn opgestart. Sara verloor 25% van haar lichaamsgewicht, dat is tenminste een been - en toch heeft ze er nog twee. Clare (ik heb nooit gewild dat ze zou vertrekken) verloor 28%. Blimey.

Oh kijk, het is Big G en Rob. Big G moest drie maanden rust hebben nadat hij op de eerste dag zijn knie had ontwricht - maar hij is er nog steeds in geslaagd een paar stenen te verliezen. Appels en noten? Rob's boxy jas verhult zijn gewichtsverlies. Hij kleedt zich nog steeds alsof hij een stuk groter is. Het gewichtsverlies van Rob van 20% slaagt er niet in Clare van de kop te slaan en Clare kijkt hem aan "je stemde me af maar kijk wie de laatste lach had. Mwah ha ha ”.

Er is amper tijd om jezelf te componeren voordat Paddy Nike Air Max 95 Mujer zijn 34-inch taille-jeans schetst. Hij ziet er half zo groot uit. Maar zal hij Clare verslaan? Een enorme 6stone 8 pond verloren - dat is 31% en hij is in voorsprong.

Alleen Mark kan het nu winnen. Hoewel hij er mooi en smiley en gelukkig uitziet en 7stone 2lb (22%) heeft verloren, is het niet genoeg om de vakantie te winnen. Dus Paddy wint vakantie - ik hoop dat hij Wil meeneemt.