Før du begynder at skrive en blog, er det vigtigt, at du bruger lidt tid p?søgeordsundersøgelser. Tanken er at have indsigt i, hvad din målgruppe tænker p? og hvilke søgeordssætninger de bruger for at finde disse oplysninger.
Et af de gratis værktøjer til nøgleordsundersøgelse Adidas Stan Smith Donna er Googles søgeordsplanlægger. Nike Air Max 1 Dames Det fortæller dig Adidas Ultra Boost Mujer relevante detaljer om populær lokal søgning såvel som søgeforespørgsler over hele verden. Det kan ogs?informere dig om, hvor ofte folk søger efter specifikke nøgleord.
Det er en god ide at have et primært SEO-nøgleord og et par sekundære nøgleord til et blogindlæg. Sørg dog for, at du kun naturligt bruger dit søgeord. Du ønsker ikke at være skyldig i fyldning af nøgleord, fordi for meget søgeordstæthed kan smide dine læsere væk. Derudover bruger Google Latent Semantic Indexing (LSI), der hjælper det med at identificere indholdets kontekst og synonymer relateret til et bestemt søgeord, s?du ikke behøver at bruge nøjagtige nøgleord hver gang.
MISS IKKE AT score MED LANGSLANGE Nøgleord
Nøgleord med lange haler er yderst specifikke søgesætninger. De har lav konkurrence og lav søgevolumen. Lad mig give dig et eksempel:
Sig, Nike Air Max 270 Femme du sælger biler. Et Adidas Ultra Boost Womens relevant søgeord ville være 'Biler til salg'. Brugere søger dog undertiden ikke p?den måde. De skriver muligvis 'Køb Maruti Suzuki Ciaz Facelift'. Nu er dette meget specifikt og viser, at brugeren har til hensigt at købe en bestemt biltype.
Selvom rangering efter et generelt godt nøgleord (Biler til salg) kan være meget vanskeligt, kan du ikke g?glip af et nøgleord med meget forsæt (Køb Maruti Suzuki Ciaz Facelift). Søgere, der leder efter denne slags langhalede søgeord, er mere tilbøjelige til at læse din blog og søge mere information fra dig.