Het idee is eenvoudig: de app houdt uw runs bij en voor elke run verzamelt u punten die zich vertalen in een uitbetaling. In zijn eerste incarnatie was Runister een maandabonnement-app ($ 1,99 / maand) met een Nike Air Max 90 Damen complex systeem van punten, niveaus en andere gamingfuncties. Hoewel veel hardlopers ervan hielden - waren er nog enkele aspecten die voor veel anderen te ingewikkeld waren.

Toen besloten Alba en Matej - het brein achter Runister - om de app gratis te maken, het beloningssysteem te vereenvoudigen en het bedrijfsmodel te veranderen.

Is een mix van fitness en marktonderzoek. Runister-gebruikers zijn actief en beantwoorden ook de vragen die het team aan het systeem toevoegt. De app is een 'gewone' fitnesstracker met twee punten die hem uniek maakt in de markt:

Het verbindt lopers met merken via in-app-enquêtes
Het stimuleert de praktijk van gezonde activiteiten door gebruikers te belonen met geld
De manier waarop dit wordt bereikt, is door hardlopers na elke run een paar vragen te laten beantwoorden. Runister verzamelt vervolgens de gegevens (en maakt het daarom anoniem) en verkoopt de resultaten aan ge?nteresseerde merken.

We zijn ervan overtuigd dat door het combineren van de big data van de hardlopers in combinatie met de directe enquêtes elk merk een groot concurrentievoordeel kan opleveren. Altijd de privacy respecteren en geaggregeerde gegevens gebruiken zodat niemand op enig moment onze gebruikers kan identificeren.

Zegt Alba Vazquez, een van de twee oprichters.

Deze aanpak kan waarde cre?ren voor zowel merken als de gebruikers:

Merken krijgen antwoorden van echte hardlopers die hen kunnen helpen met betere producten, betere berichtenuitwisseling en problemen op te lossen waarvan ze misschien Adidas Ultra Boost Dames niet weten dat ze bestaan. Lopers worden beloond met geld (dat ze kunnen kiezen om aan het goede doel te geven als ze willen) en krijgen de kans om hun stem te uiten.

Onderstaande video laat iets meer zien over Runister. Je kunt de app voor iPhone downloaden in de itunes-winkel.

Dit was een opmerking van gisteren buiten mijn kantoor door een vriend van mijn vrouw. Ik hoor dit vaak en het is voor mij extreem moeilijk om te voorkomen dat ik probeer om hun denken over platte voeten recht te zetten en waarom het waarschijnlijk niets met hun verwonding te maken heeft. Het is geen eenvoudige uitleg en meestal laat de tijd me niet toe om grondig uit te leggen, zoals gisteren het geval was. Dus ik zal een poging doen om kort over platte voeten te praten en waarom het niet zo schadelijk is als de meeste denken.

Zijn platte voeten Nike Cortez Hombre echt pathologisch?
Betekenis: leiden ze echt tot alle gruwelijke verwondingen die veel mensen zeggen dat ze doen? Het antwoord is niet echt. Natuurlijk zijn er enkele gevallen van voeten waarbij de structuur van de boog zo slecht is dat de persoon een moeilijke tijd kan hebben met normaal lopen en functioneren, maar dit zal iets zijn dat meestal hun hele leven aanwezig is geweest. Dit betekent de moeilijkheid die ze hebben. Daarom kan investeren in een paar goede schoenen voor platte voeten een goed idee zijn. Met andere woorden, je zult normaal gesproken niet iemand hebben die zijn hele leven met platte voeten heeft geleefd en dan opeens op 30-jarige leeftijd ernstige tendinitis ontwikkelen die direct een gevolg is van de platte voet. Als het echt gerelateerd was aan de structuur van de boog, zou deze persoon zijn hele leven Nike Air Vapormax Dames peesproblemen hebben gehad. Voortdurend.

Ik gebruik graag de generalisatie van voeten die in drie categorie?n vallen: plat, normaal en een hoge boog. Er is een grote misvatting in onze samenleving over wat een platte voet echt is.

In werkelijkheid zijn er kleine graden platte voeten die echt tot een probleem leiden. Wanneer ze aanwezig zijn, zijn het overduidelijke structurele afwijkingen die duidelijk zichtbaar zijn en vaker dan niet zou de persoon zelfs niet in staat zijn om zonder problemen te lopen, laat staan ??te rennen. De prevalentie van verschillende voet die kan worden samengevat in de volgende afbeelding.