Alles is netjes en opgeruimd, primair en correct op deze website. Veel blogs lijken de ruimte niet goed te gebruiken en laat me je vertellen dat The Small Things Blog dat zeker doet. Je wordt begroet door de meest recente blogs in het midden van de Adidas Nmd Femme pagina en neemt op de juiste manier het grootste deel van de pagina. Aan de rechterkant zien we een foto van Kate met een link die ons naar de over-sectie en daaronder brengt die links zijn naar haar meest populaire blogs. Dat is Nike Air Max 2016 Womens het.

Deze pagina heeft Nike Air Force 1 Damen een van de beste toepassingen van de ruimte die ik ooit heb gezien. Niets overdreven, ook niets gedaan, perfect in balans net zoals alle dingen zouden moeten zijn. Ik weet dat ik steeds maar doorga hoe goed de blog eruit ziet, maar kun je mij dat kwalijk nemen? Alles erover vertelt de gebruiker meteen wat de blog zou kunnen zijn. De Small Things-blog is erg gericht op het vrouwelijke publiek. Het richt zich vooral op schoonheidstips voor haar en make-up voor vrouwen - allemaal gedaan door Kate zelf. Als je een man bent die enthousiast is over haar en make-up, dan zou ik je zeker aanraden om Adidas Zx Flux Damen deze blog te bekijken, anders denk ik niet dat deze blog iets voor jou is.

Kate is laat in de twintig en heeft ook twee kleine kinderen. Dus normaal gesproken wijkt haar inhoud af van haar gezinsleven en hoe het allemaal in evenwicht te houden. Dat wil Adidas Gazelle Womens zeggen, hoe zorg je voor jonge kinderen, heb je een hechte relatie met haar man en breng je een evenwichtig gezinsleven. Elke jonge moeder leert dat ze veel leert van Kate en haar levenservaringen.

Haar haar- en make-upsecties trekken zeker veel meisjes aan die willen leren. Ik denk dat Kate uitstekend werk levert bij het samenstellen van haar inhoud op zo'n manier dat elk meisje uit elke leeftijdsgroep haar blog vrij gemakkelijk kan lezen.

DUS WAT ZIJN DE KLEINE DINGENBLOG ECHT WERKELIJK?
Het is het beste om de inhoud op The Small Things Blog uit te leggen door deze in subcategorieën te verdelen.