Kleed je goed. Als het gaat om hardloopschoenen en kleding, geef je uit, geen gekrabbel. Terwijl je daar bent, investeer je in shirts, shorts, broeken en jassen gemaakt van technische stoffen die vocht van je huid afvoeren. Dit voelt misschien als een luxe, maar het zal Nike Cortez Donna je honderden kilometers comfortabel en letselvrij houden. Vermijd katoen, dat vocht absorbeert en schuren veroorzaakt.
Laad uw trainingen op. Het is prima om op een lege maag te trainen, maar je kunt meer energie hebben als je van tevoren een gezond tussendoortje en wat vocht hebt. Drink 8 tot 16 gram voordat je gaat; water is het beste. (Geen sportdrank nodig bij elke training die minder dan 75 minuten duurt). Neem een ??snack van 200 calorie?n die vetarm en vezelarm is (minder dan 2 gram vezels per portie) voordat je op pad gaat. Eet minstens 30 minuten voor je training. Elk individu is uniek in termen van spijsverteringstijd, dus u moet mogelijk dichter bij uw training eten of een paar uur eerder dan wat hier wordt voorgeschreven.
Wilson Kipsang, Keniaanse marathonloper en adidas-atleet zei:
“De adidas adizero Sub2 heeft Nike Cortez Mens mijn racedagvorm getransformeerd. De lichte, responsieve structuur, gecombineerd met ongelooflijke grip en BOOST Light helpt me te rennen met maximale effici?ntie, dus ik heb meer energie en kracht om te sprinten tijdens de run, zelfs in de laatste fasen van de race. Het betekent veel voor me om te concurreren in deze schoen, wat de beste is die ik ooit heb meegemaakt. "
Matthias Amm, Product Category Director, adidas Running zei:
“Dit jaar is Berlijn bijzonder spannend omdat we onze snelste atleten en producten op het snelste marathonplatform ter wereld samenbrengen. Onze missie is om het beste voor de atleten te cre?ren. Met adizero Sub2 hebben we een product ontwikkeld waarmee ze hun potentieel kunnen ontsluiten. Berlijn is een belangrijke mijlpaal in onze reis en we kijken ernaar uit om onze lopers op zondag te bekijken. "
De adidas adizero Sub2 is een limited-edition model, alleen beschikbaar voor de snelste hardlopers ter wereld, waaronder de Keniaanse atleten Wilson Kipsang, Patrick Makau en Felix Kandie, die zondag in de schoen racen.
Consumenten die kunnen aantonen dat ze een Nike Air Pegasus 83 Femme marathontijd van minder dan 2:50 uur hebben gelopen of die in Berlijn in groep A beginnen, kunnen een van de 25 paren winnen in de #adizero Sub2 Studio op de Berlin Marathon Expo.
De high-end hardloopschoenaanbieder, het Japanse bedrijf ASICS, gelooft dat een gezond lichaam zorgt voor een gezonde geest. Het bedrijf betreedt daarmee de markten met zijn nieuwe campagne ‘I move me’ koestert de vreugde van beweging.
Met het doel om zichzelf te herpositioneren in de markt, resulteerden de 'I move me-thema-inspanningen in een tv-spot met de naam' wake up 'die begint met het volgen van een vrouw die op weg is naar haar ochtendloop, evenals een paar andere atleten bewegen terwijl hun energie de stad verlicht.
Het wereldwijde creatieve bureau van het bedrijf; Karl Dunn, directeur van Saatchi & Saatchi, zegt dat het concept van een slechte Nike Air Max 90 Womens spin-klasse of een slechte run niet bestaat: "Je voelt je altijd beter nadat je het hebt gedaan. We wilden laten zien hoe dat voelt ”
Dunn geeft het idee credits aan de fietstochten die hij vroeg in de ochtend maakte en suggereert dat het een onconventionele benadering is van high-end hardloopschoenen, vooral ge?dentificeerd vanwege hun effici?nte prestaties en de wetenschappelijke techniek. Dunn zegt dat concurrenten veel inspanningen hebben geleverd. Adidas, Under Armour en Nike werken misschien hard, maar hun aandacht is gericht op externe resultaten.