Ik ben een paar jaar geleden op zoek gegaan naar een paar nieuwe handschoenen, en ze lijken erg op deze handschoenen wanten, maar zonder de want optie. Vaak wilde ik mijn gehandschoende hand gewoon met een enkele laag bedekken om hem tegen de wind te beschermen en warmte vast te houden.
De Nofel-handschoen biedt de voordelen van een handschoen - met touchscreen-compatibiliteit - met de optionele extra hoes van een want die ik zocht. Deze werken zeker niet veel onder het vriespunt, maar ik kijk ernaar uit om ze te proberen voor runs in ongeveer 30-45 graden weer. Ik heb hoge verwachtingen. De want vouwt onopvallend in een zak, indien niet nodig, en er is een gleuf Nike Air Max 270 Dames voor een sleutel. Mijn handschoenen zonder deze wantfunctie zijn behoorlijk waardeloos - althans niet nuttiger dan de gratis die ik op races heb gekregen!
Voor degenen die zeggen dat blootsvoets rennen of minimalistische schoenrennen Nike Air Max Zero Femme een bevlieging is, kan ik gemakkelijk het tegenovergestelde zeggen en met zoveel zekerheid dat het moeilijk zou zijn om mij ongelijk te bewijzen. Met andere woorden, hardloopschoenen zijn geworden en zijn een bevlieging. We hebben ze niet nodig om te rennen. Nou, hardloopschoenen zoals we ze hebben leren kennen. We hebben alleen iets nodig om onze voeten tegen de omgeving te beschermen als we ervoor kiezen. Dit betekent dat als we op stenen of gebieden rennen die de huid op onze voeten kunnen beschadigen. Of als we wat sneller willen rennen als in een race en wat demping nodig hebben. Maar we hebben geen motion control nodig en onze voeten zijn op Nike Free Rn Distance 2 Mujer geen enkele manier ge?volueerd om motion control nodig te hebben. Sommigen zeggen dat onze voeten niet bedoeld waren om op beton of asfalt te lopen. Klopt, maar wat heeft beton of asfalt te maken met motion control? Als pronatie van de voet de aangeboren manier van ons lichaam is om schokken te absorberen, waarom remmen we het dan op harde oppervlakken met een schoen voor bewegingscontrole? Het enige dat we echt nodig hebben om op asfalt of beton te lopen, is een klein beetje kussen. Rechts? Ik denk ook dat de harde klei gebakken grond waarop onze voorouders liepen veel zachter was dan asfalt? Of misschien zei de peer-reviewed literatuur die toen bestond dat het veel veiliger was om op de gebakken klei te rennen als je geen platte voeten had. Dat was een grap. Voor degenen die beweren dat het beton harder is dan asfalt, heb je gelijk. Maar in het hele schema van dingen doet het Nike Roshe Run Womens er echt toe? Zou het een verschil maken als ik je voet sloeg met een hamer gemaakt van beton of asfalt? Waarschijnlijk niet.
Dus ik zocht naar een hoed die deze combinatie van oor-band-hoed kon vervangen. Sommigen waren een tikje kort, en die millimeters stelden genoeg huid bloot om inch-up en een koude rilling te veroorzaken. Deze ASICS-beanie heeft net genoeg materiaal om me bedekt te houden, en de paardenstaartopening houdt het haar uit mijn nek. Het is anders dan de anderen; het materiaal vouwt zich rond de paardenstaart om lucht buiten te houden of u bedekt te houden als u het niet gebruikt.
De omkeerbare functie biedt twee kleurenopties! Mijn grijze en zwarte is prima, maar ik wilde echt de pruimenheide en grijze optie die uitverkocht was toen ik bestelde. Het is weer op voorraad bij Running Warehouse en ik weet zeker dat je ergens anders die touch-of-colour-optie wilt.
Oh, en ik vind het leuk. Ik droeg het op bittere Nike Internationalist Hombre koude runs, met een gezichtsmasker (of twee) dat de achterkant bedekte-werkt geweldig zonder te warm of niet warm genoeg te zijn.