Voet op de grond met hiel. De hiel blokkeert de mogelijkheid om rotatiekrachtconversie toe te staan ??en de impact te vergroten.
Het wordt heel eenvoudig om te zien dat bij het dragen van een traditionele hardloopschoen, zelfs als iemand op de voorvoet landt, de hooggedempte hiel interfereert met de mogelijkheid om de achtervoet naar de grond te laten Nike Air Max 90 Womens zakken. Dit voorkomt het rotatiemechanisme en verhoogt daarom feitelijk de kracht op de voorvoet.

Nog fascinerender is wat er met onze houding gebeurt als we gewoon in een schoen met een hak staan. De klomp van Dansko, die erg populair is geworden onder medisch professionals, heeft een verhoogde hiel die de normale anatomische Nike Air Max 270 Heren houdingsverhogende kracht drastisch verandert in het lumbale gebied van de rug (om nog maar te zwijgen over het gecombineerde gewicht van 4 pond als de schoenen!).

Waarom besloot je dat het tijd werd om je gewichtsverlies serieus te nemen?

Ik wist dat het tijd was om af te vallen toen ik werd getagd in een foto op Facebook. Ik dacht: wie is die vent? Wanneer werd hij zo groot? ’Ik was zo ongelukkig met mijn uiterlijk en besefte dat het alleen maar erger zou worden als ik niets aan mijn leven zou veranderen.

Hoe Adidas Zx 750 Donna lang duurde je reis en hoe zag de tijdlijn eruit?

Mijn verjaardagscadeau voor mezelf was een loopband, dus mijn reis begon ongeveer 6 maanden geleden. Bijna 40 pond naar beneden!

Welk advies zou je iemand willen geven om af te vallen en hun leven te veranderen?

Mijn advies aan iemand die wil afvallen en zijn leven wil Nike Air Max Command Womens veranderen, is "Just Do It!" Zoals Nike. Er is geen tijd als het heden. Ik beloof je dat je terugkijkt op het moment dat je echt besloten hebt je leven te veranderen en dat je jezelf zult bedanken. Doe jezelf een plezier. Het zal niet helemaal eenvoudig zijn, maar het zal het oneindig waard zijn!

Vorig jaar besloot Colin dat hij klaar was om zich te concentreren op zijn lichamelijke en geestelijke gezondheid. Zelfs toen een knieblessure hem een ??grote tegenslag bezorgde, kwam hij aan de andere kant en liep deze Nike Air Odyssey Femme zomer zijn eerste 5K.

Voor welke uitdagingen stond u toen u voor het eerst aan uw reis naar gewichtsverlies begon en hoe hebt u deze overwonnen?

Mijn reis naar gewichtsverlies begon gewoon met het tellen van calorie?n en wandelen. Ik probeerde 6.000 stappen per dag te krijgen. Dit waren gemakkelijke doelen en na een maand Nike Air Max 270 Donna heb ik gepusht om door te gaan met het tellen van calorie?n en de dagelijkse stappentelling verhoogd naar 10K.

Hoe veranderde en paste u uw dieet en fitnessregime aan?

Ik wilde doelbewust mijn dieet niet teveel veranderen omdat ik iets duurzaams wil. Dus als ik een stuk chocoladetaart wilde; prima, je hoeft alleen maar te besparen op de dagelijkse calorie?n en er rekening mee te houden. Ik begon naar de sportschool te gaan rond maand twee en begon te leren hoe ik gewichten kon tillen.