Het kiezen van de procedure is een proces dat uitgebreid overleg met uw arts vereist om de juiste procedure voor u te kiezen, gezien uw levensstijl en doel.

Hier is een voorbeeld van een vrouwelijke pati?nt die beide grote teengewrichten enkele jaren geleden had gefuseerd (door een andere arts) en die ernstige pijn aan haar voorvoet en bal van haar voet had.

Ze kwam naar me toe met gestructureerde gedempte hardloopschoenen en OTC-orthesen en wilde aangepast worden voor aangepaste orthesen. Ik legde uit dat dit een dure optie voor haar zou zijn en Nike Air Max Thea Mujer dat haar toestand geen probleem was waar ze beweging in haar achtervoet of boog moest hebben.

Ik adviseerde haar om een ??platte schoen te proberen en te leren kortere passen te maken en te leren haar gang te veranderen naar een meer natuurlijke. Het idee is om druk op de voorvoet te voorkomen die optreedt bij lange passen in combinatie met schoenen met een hogere hak.

Ze koos voor een aardeschoen die eigenlijk een negatieve dropschoen is, wat betekent dat de hiel lager zit dan de voorvoet.

Rennen was nooit iets dat ik leuk vond. Opgroeien en voetballen werd het idee van rennen gebruikt als straf. Toen op de middelbare school liep ons voetbal meer dan het langlaufteam. Dat is alles wat we deden was rennen en dan opnieuw rennen. Oefen 15 minuten voetbal en ga dan naar huis.

Na de middelbare school begon ik er een beetje mee Nike Roshe Run Femme te flirten. Het kan 2 uur 's nachts zijn en ik zou ESPN SportsCenter gaan bekijken en gaan hardlopen. Het was verderop misschien een kwart mijl als dat. Misschien probeerde het gewoon fit te blijven, maar weet ik echt niet meer waarom ik op dat moment in mijn leven begon te rennen.

Rennen werd geboren nadat ik met mijn vrouw begon te daten. Ze was echt fit ging altijd naar de YWCA. Ze zou me dan verschroeien als ik verder en sneller kon rennen.

We gingen op een dag op pad en mijn tempo was sneller en daarna begon ik het elke dag meer en meer op te pakken. Het was een simpele cursus van iets meer dan drie mijl. Elke dag na het werk of tijdens de lunch rende ik. Daarna bleef het gewoon groeien.

Ik liep bijna elke dag voorafgaand aan Nike Air Pegasus 83 Mujer de streep. Vergeef me dat ik niet het exacte bedrag wist, maar voorafgaand aan de streep waren Nike Air Max 90 Herren er een paar strepen van ongeveer 14 tot 18 dagen.

Het idee om door te gaan met deze streak kwam echt uit toen Cal Ripkin Jr. op het punt stond het record van Major League Baseball aller tijden te verbreken.

Ik dacht dat dit een unieke manier was om iets anders vast te leggen dat ik mijn eigen naam kon noemen. Uiteindelijk bereikte ik zijn opeenvolgende cijfer van 2.632, maar tegen die tijd was mijn geest gewoon bezig met rennen ongeacht Ripken.

Dit kan als een minimalistische schoen worden beschouwd, maar ik houd er echt niet van om me te concentreren op het plaatsen van schoenen in categorie?n. Ik probeer de pati?nt te laten begrijpen dat hij een schoen moet vinden die zijn voet op een normale en natuurlijke manier laat functioneren. Nike Air Max Thea Mujer Door over te stappen op een schoen van deze aard nam de druk van haar voorvoet af en kon ze effici?nter beginnen te lopen. Ze keerde terug naar mijn kantoor, zeer opgewonden dat het enige was om een ??vlakkere en flexibelere schoen aan te trekken om haar pijn te verbeteren.