Dit jaar markeert de 44e Marine Corps Marathon (MCM). Het is een van de grootste marathons ter wereld met hardlopers uit 50 staten en 60 landen die deelnemen aan het evenement. De marathon wordt georganiseerd door Nike Internationalist Herren het Marine Corps van de Verenigde Staten en vindt plaats in Arlington, VA, Washington, DC en National Harbor, MD.
Er zijn veel redenen waarom mensen de MCM runnen, sommigen van hen zijn een eerbetoon aan de mannen en vrouwen die de VS dienen, ter nagedachtenis van degenen die het ultieme Adidas Eqt Support Adv Donna offer hebben gebracht aan de plicht, ter ondersteuning van een goed doel of gewoon om te touren de hoofdstad van de Verenigde Staten.
De MCM is een schilderachtige marathon met uitzicht op het Jefferson Memorial, WWII Memorial, National Museum of Natural History, Air and Space Museum, Arlington National Cemetery alvorens te eindigen bij het Marine Corps War Memorial. Degenen die het evenement voltooien, ontvangen de Eagle-, Globe- en Anchor-medaille, het symbool van het Marine Corps van de Verenigde Staten. Vorig jaar werd de medaille erkend als Nike-Air-Max-95-Damen-c-79_80.html de beste ter wereld.
Maar er is een dunne lijn tussen te veel en niet genoeg sensorische stimulatie en de bron waar het vandaan komt. Zoveel mensen zijn al in zo'n zintuiglijke overbelasting van overmatige levensstijlstress dat ze zelfs niet op blote voeten kunnen lopen omdat de toegevoegde mechanoreceptorinformatie en kinesthetisch gevoel hun zenuwstelsel te veel, te snel opwinden. Dus ze dempen dit systeem met conventionele schoenen of orthesen, en ze voelen zich er beter voor. Maar het dempen van de mechanoreceptoractiviteit vanwege te veel andere externe sensorische "ruis" is niet de manier om het probleem te verhelpen. Het is niet veel anders dan je zenuwstelsel kalmeren met alcohol aan het einde van een lange, zware dag. (Nu kan ik worden aangevallen door orthotisch gebruik te koppelen aan alcoholisme.)
Over beweging gesproken, Adidas Stan Smith Donna orthesen kunnen zulke negatieve effecten hebben. Van flexibele steunzolen is aangetoond dat ze het knievariuskoppel verhogen (Franz et al, 2008) en het mediale tibiale stresssyndroom be?nvloeden (Hubbard et al, 2009). Dus het is niet altijd goed, zelfs als je er slecht aan toe bent.
Dus ja, voor degenen die in algemene staat van gezondheidsproblemen verkeren, kunnen er verbeterde gewrichtsmechanica zijn en een verbeterde functie van het zenuwstelsel met een orthesen vergeleken met zonder. Hoewel ik nooit orthesen gebruik omdat ik andere methoden heb om dergelijke problemen te behandelen, begrijp ik hoe ze zo gemakkelijk de 'go-to'-behandeling kunnen zijn. Als dat het geval is, moeten functie en gezondheid echter nog worden aangepakt. Bij deze pati?nten moeten hun gezondheidsproblemen en bewegingsproblemen worden aangepakt en naar behoren Nike Air Pegasus 83 Femme worden gerehabiliteerd. Ze moeten leren weer goed te bewegen, en niet zo lang afhankelijk zijn van hun orthesen, omdat ze vaak te horen krijgen dat ze ze hun hele leven lang moeten dragen. Het succes van de orthesen zal uiteindelijk zijn gang gaan. Dus heb een plan om uit die beugels te komen (zie mijn andere artikel 'Lose Your Shoes'),