Ik kan me voorstellen dat de zool veel sneller zou slijten op de stoep, maar het is comfortabel genoeg om te gebruiken als een platte schoen, indien nodig. Dus je hoeft geen run over te slaan als je toevallig je raceschoenen vergeet!

Uiteindelijk was ik blij met de Challenger ATR 5s. Ze waren alles wat ik van Hoka mag Nike Air Max 97 Womens verwachten.

Ik hou ervan als ik gemakkelijk een trailschoen kan dragen en niet het gevoel heb dat mijn benen en voeten vermoeid zijn door ze mee te sjouwen.

Ik beveel de ATR 5 aan, omdat het een veelzijdige, ondersteunende schoen is die geweldig is voor multi-terrein trailruns. Het enige dat me zou beletten ze te kopen, is de prijs.

Maar over het algemeen heb ik genoten van de Hoka Challenger-ervaring, zoals gewoonlijk.

De ATR 5 heeft een brede neus die is versterkt met TPU of thermoplastisch polyurethaan. Zoals altijd doe ik de teenendoos op de proef.

Ik heb het nooit echt gevoeld toen ik mijn tenen op wortels stompte, of op een van de scherpe stokken of rotsen die ik Asics Gel Lyte 5 Mujer tegenkwam tijdens lange runs. Het bovenwerk voelde duurzaam, en ik merkte geen haken en ogen op of tekenen van slijtage in het gaas.

Na een jaar van loyaal lidmaatschap heb ik de moedige beslissing genomen om de sportschool te verlaten. Maar dit betekent niet dat ik mijn lichaamsbeweging opgeef - integendeel zelfs. Ik word een fulltime hardloper in de buitenlucht en neem afscheid van de loopband.

Er is wat snobisme in rennende cirkels over buiten rennen versus rennen op de loopband, waarbij de eerste wordt gezien als de meer geldige vorm van de sport. Ik denk niet dat een van beide meer geldig is dan de andere, maar hardlopen op de loopband wordt een beetje saai.

Blijkbaar is er een wereldrecord voor de snelste tijd om een ??marathon op een handelsmolen te voltooien - natuurlijk is er tegenwoordig een marathon voor alles! Eric Blake Adidas Gazelle Femme (VS) liep op 24 juni 2006 om 2:21:40 uur een volledige marathon op een loopband in het Malibu Fitness Center in Farmington (Connecticut, VS).

Hij moet een goede film hebben gehad of een paar mooie deuntjes om hem gaande te houden - staren naar mezelf in de spiegel die geleidelijk zweter en buiten adem wordt, is niet iets dat ik mezelf langer dan ongeveer een half uur kon zien doen, laat staan ??2 uur 21 minuten Het is duidelijk dat dit de belangrijkste reden is dat ik binnenkort geen nieuw damesrecord zal neerzetten voor de loopbandmarathon.

Ik heb een paar momenten gehad toen ik naar de rij mensen keek die met hun loopbanden naast me stampten en dachten hoe belachelijk het is. Mijn sportschool is in de buurt van mijn kantoor en in de buurt van de Theems. Ik heb het afgelopen jaar tijdens mijn lunchpauze gelopen en nu het weer mooier Nike Air Max 90 Mujer is, denk ik dat het veel leuker zou zijn om langs de rivier te rennen - en zou ik me minder als een hamster op een wiel voelen.

Er is ook een recessie, weet je niet en het huidige bericht is 'bezuinigen'. Dus gaat het £ 53 per maand gymlidmaatschap uit en komt de tweemaandelijkse massage als beloning voor het leggen van die kilometers op het asfalt Deze wortel werkt hopelijk veel beter dan de stok die de schuld is die ik voel bij het betalen voor de sportschool en niet mijn zelfbeloofde twee keer per week gaan.