Alex blinkt al een tijdje uit in de trailrunning. Fans van de sport kunnen al dan Nike Air Max 270 Womens niet op de hoogte Nike Air Vapormax Femme zijn van zijn voorliefde voor tuinieren, zijn achtergrond voor het maken van films of zijn ongemakkelijke driewegrelatie met vrouw Maddy en, ahem, avontuurvriend Olga.

Alex is sinds 2007 bij Olga, ongeveer twee jaar voordat hij Maddy ontmoette in een schoenenwinkel. "Het is een overwegend harmonieuze relatie tussen ons drie?n geweest", grinnikt Alex. Olga is "bruinachtig verbrand oranje" 1984 Volkswagen Vanagon, gekocht op zijn afstuderen aan de universiteit. "Olga is altijd haar naam geweest. Soms past de naam gewoon. Het idee was dat ik in dit busje kon investeren en ook geen huur hoefde te betalen. Ik woonde ongeveer negen maanden in Olga, totdat het in de winter een beetje te koud werd. '

Olga is echter geweldig geweest voor avonturen. "Ik heb een huis waar ik ook heen wil - het is mijn huis in de bergen. Adidas Adilette Slides Dames Ik ga proberen Olga zo lang mogelijk vast te houden, maar ze is niet de meest glamoureuze. Als ik een bergpas probeer op te komen, moet ik de hitte verlagen, anders kan de motor oververhit Nike Air Presto Womens raken. "

Hoe zit het met de derde persoon in de triade? Maddy en Alex ontmoetten elkaar toen ze allebei werkten bij de Colorado Running Company in Colorado Springs, Colorado. "Het was een geleidelijke zaak," zegt hij. “We gingen naar een concert en enkele films en brachten toen gewoon meer en meer tijd samen door buiten het werk. Ik denk dat onze eerste backpackreis samen het begin van onze relatie markeerde, in juli 2010, op de Colorado Trail in de buurt van Leadville. ”

“Van nature is Maddy niet zo competitief als ik. We trainen niet veel samen omdat we verschillende stijlen en hardloopmotieven hebben. Ze is echter de ideale bemanning. Asics Gel Lyte 5 Dames Ze is extreem goed in het weten wat ik nodig heb bij hulpposten en hoe ik dingen snel kan doorstaan. Ik ben graag heel snel in en uit hulpposten en ze is daar heel goed in. Elke lange race die ik heb Nike Internationalist Mens gedaan, was ze de crew chief. "

Net vierde tijdens de BUFF Epic Trail 42k Skyrunning-race in Spanje, kreeg Ragna Debats (Nederland, woonachtig in Spanje) haar winnende vorm terug. Niet alleen dat, maar ze vestigde ook een nieuw parcoursrecord met een 7:52 punt dat haar 13e overall plaatste. Debats blijft de Skyrunner World Series leiden.

In tegenstelling tot de race van de naaste mannen, was Debats ver van haar jagers. Derde tot en met vijfde waren echter bijzonder dichtbij. Myriam Guillot (Frankrijk) werd tweede in 8:14, Oihana Azkorbebeitia (Spanje) werd derde in 8:45, Antoniya Grigorova (Bulgarije) werd vierde in 8:48 en Silvia Puigarnau (Spanje) werd vijfde in 8:50.

Vier races in de World Mountain Running Association World Cup en Andrew Douglas (U.K.) heeft drie van de vier gewonnen. Hij leidde bijna elke stap van de Snowdon Adidas Yeezy Boost 350 Donna International Mountain Race in Wales, bouwde een voorsprong van 92 seconden op het hoogste punt van de baan en voegde er iets aan toe op weg naar beneden. Douglas eindigde de race in 1:04 en met nog slechts drie races in de beker, heeft hij bijna de kroon van dit jaar op slot.

Tweelingbroers Martin en Bernard Dematteis (Itali?) werden tweede en derde in 1:06 en 1:07.

Sarah McCormack (Ierland) duwde terug op een late aanklacht vanuit Elisa Sortini (Itali?) om de damesrace te winnen. McCormack was bijna een minuut op de top van de race, maar Sortini ving haar met nog twee mijl te gaan. McCormack dook vervolgens diep voor een overwinning van 22 seconden in 1:14 en Sortini liep onmiddellijk achter. Hatti Archer (U.K.) werd derde in 1:17.