De 1-jarige visie kan worden gebruikt als een kader om een ??doel te bepalen, een beslissing te nemen of een intentie te cre?ren. Als we eenmaal weten wat we willen, is de volgende stap om er naartoe te gaan, s.l.o.w.l.y.
Kies een ding uit de 1-jarige visie die u opschreef en die u echt opviel. Misschien is het om een ??Ted Talk te presenteren (ok, die is van mij) of je lichter te voelen of te reizen, of gewoon meer jou te voelen.
Pak nu een timer en besteed de volgende 9 minuten aan het schrijven van zoveel Nike Air Max Command Donna mogelijk actiestappen die je kunt bedenken, naar dat ding dat je wilt. Stel je voor dat je aan de ene kant van een rivier staat, en het ding dat je wilt aan de andere kant, en de actietrappen zijn als stapstenen over de rivier. Ze zullen je daar brengen. Zodra de 9 minuten voorbij zijn, kies je een stap en leg je deze in je agenda om morgen te beginnen. Er verandert niets als er niets verandert. Je moet nu beginnen.
"Je zult nooit het gevoel hebben te doen wat je moet doen om die verandering te maken."
Mijn eigen coach vertelde me dit en, ik schijt je niet, het heeft mijn leven veranderd. Voordat ze dit tegen me zei, geloofde ik dat mensen die vooruit kwamen in het leven - mensen die het leven leefden dat ze wilden - op de een of andere manier supermenselijk waren en de meest intens gemotiveerde mensen ter wereld. Niet zo! Ik laat je Adidas Zx Flux Damen iets weten, iedereen voelt zich leeggelopen en bang en weet niet wat ze de helft van de tijd doen. Het is normaal. En mens.
En de kicker hier is dat als je eenmaal weet dat die opstapacties die je hierboven hebt opgeschreven soms overweldigend en frustrerend aanvoelen en op sommige dagen je geen zin hebt om ze te doen, heb je minder kans om de handdoek in de ring te gooien .
Vergeet niet dat actie ondernemen, langzaam van stapsteen naar stapsteen gaan misschien gewoon het verschil is tussen blah en vastzitten, en weer volledig levend en opgewonden over het leven.
Vorig jaar stopte ik halverwege een marathon en liep twee maanden niet. Ik had een probleem met mijn been dat alleen een langdurige rust zou oplossen. Dus nam ik mijn medicijnen en serveerde ik mijn tijd op de bank.
Na vele weken was het tijd om opnieuw te gaan hardlopen. Nike Air Max 270 Dames In het begin was ik nerveus, ik wilde niet dat die blessure terug zou komen en ik wilde niet rennen om pijn te doen. Maar ik wilde wel weer gaan rennen. Hier zijn enkele tips als u zich in deze positie bevindt.
Verwacht niet dat je verder gaat waar je was gebleven. Na mijn laatste hard tempo run voor de Marathon van Bournemouth voelde ik me fit en sterk. 8:00-mijlen waren redelijk comfortabel en ik was ervan overtuigd dat ik een marathon van 3:30 in me had. Toen ik mezelf er een paar maanden later weer op liet rennen, voelde ik me verre van die vorige fitness. Ik moest zowel mijn tempo als mijn kilometerstand terugzetten en proberen niet te hangen aan wat ooit was.
Vertel uw trainingspartners om het u gemakkelijk te maken. Ik ben er zeker van dat je weer met ze aan het rennen bent, dat weet ik zeker. Maar ze moeten langzamer gaan Adidas Nmd Damen tot je weer helemaal fit bent en je ego opzij moet zetten en proberen ze niet bij te houden als ze te snel afgaan.
Haast je niet terug naar training. Plan je terugkeer naar hardlopen en krijg hulp bij het schrijven van een plan. Mijn plan begon heel voorzichtig met een 400m ronde van de baan en vervolgens een paar dagen later een 1,5 km lange run. Uiteindelijk heb ik 5k opgebouwd. Het opschrijven kan helpen om uw kilometers gestaag en verstandig op te bouwen.