Vorige week las ik een artikel met de titel Split Image op ESPNW (er is ook een video van 10 min. Genaamd Life, Instagrammed die het bekijken waard is). Ik kan het verhaal / leven geen recht doen en ik moedig je aan om een ??van beide of beide te ervaren. Ik las het verhaal oorspronkelijk online en keek later naar de video. Beiden troffen een bekend akkoord waar veel mensen eerder over hebben geschreven over hoe Instagram (en de meeste sociale media in het algemeen) een gefilterd beeld weergeven, zowel letterlijk als figuurlijk, maar deze heeft een droevig en tragisch einde.

We weten allemaal dat sociale media vaak een gedeeltelijke waarheid delen. www.lacloseriedessaveurs.fr Voor elke geplaatste Instagram-foto zijn er waarschijnlijk 3-4 anderen die het om een ??of andere reden niet goedmaken. Een foto die gedeeld wordt door een familie die lacht, toont misschien niet dezelfde familie 10 minuten voordat ze ruzie maken over een aantal dingen, triviaal of belangrijk. Als ik foto's van mijn schoenen naast de First Lady post, weet je waarschijnlijk niet dat we vaak een gesprek hebben over het aantrekken van haar schoenen in de eerste plaats, maar wat wordt gedeeld is een foto-perfect moment van papa en de kleine schoenen van zijn kleine meisje.

Het artikel op ESPNW werpt een blik op het leven van Madison Holleran, een 19-jarige student die worstelde Nike Cortez Damen met haar geestelijke gezondheid. Het artikel trok aanvankelijk mijn aandacht omdat ze een atlete was, maar het bleef het grootste deel van het weekend bij Nike Internationalist Damen me omdat het het punt naar voren bracht dat haar leven, gedeeld via sociale media, geen indicatie van haar strijd toonde.

Meer en meer hardlopers zijn op zoek naar een coach - en het heeft zeker een voordeel om er een te hebben. Maar het is belangrijk om een ??coach te krijgen die bij je past. Dus rondkijken, rondvragen en rekening houden met de onderstaande punten.

Goede lopers maken goede coaches, toch?

Ik coach geen Olympi?rs. Ik zou het niet proberen. Ik coach geen mensen die hun volgende ultramarathon willen winnen. Ik zou niet weten waar te beginnen. Dit is niet omdat ik geen Olympi?r ben geweest of een ultramarathon heb gewonnen (hoewel het waar is dat ik dat niet Nike Air Max 2017 Womens heb gedaan), maar omdat ik geen ervaring heb met het werken met dit soort mensen.

Broeder Colm O'Connell staat bekend als 'de peetvader van Keniaans rennen'. Nike Air Max Command Damen Hij is een Ierse missionaris die in Kenia woont en atleten coacht. Vier van zijn lopers hebben Olympische gouden medailles gewonnen. Hij heeft zelf nooit een Olympische gouden medaille gewonnen - dus het idee dat coaches moeten hebben gelopen op het niveau waarop ze coachen, is niet waar.

Wat ik echter belangrijk vind, is dat je een coach vindt die regelmatig met vergelijkbare groepen atleten werkt. Het gaat net zoveel over coaching-ervaring als over loopervaring.

Dus terwijl je partner in de kroeg misschien vrij snel rent en al jaren zijn eigen trainingsplan volgt, betekent dit niet dat hij je via hetzelfde plan snel kan laten rennen. Dus wacht tot hij nog een paar Asics Gel Lyte 5 Femme cavia's onder zijn riem heeft voordat je hem op zijn aanbod ingaat.

De relatie tussen hardloper en coach

Bovenal is het belangrijk dat je verdergaat met je coach. Als je één op één door hen wordt gecoacht, zul je misschien minstens een uur per week met hen doorbrengen. Als je het niet met hen eens bent of hun stijl leuk vindt, zul je niet gemotiveerd zijn om naar je sessies te gaan of het werk te doen.

Je kent de leraar op school die je niet leuk vond - ik wed dat je het niet goed deed in dat vak. Hetzelfde geldt voor je coach, alleen deze keer heb je de keuze wie je wilt leren. Wees niet bang om te vragen om een ??praatje met hen te maken voordat u zich op langere termijn met hen gaat bezighouden of uw eerste sessie als een proef gebruikt. Ze moeten hier open voor staan.

Een van de belangrijkste dingen die een coach voor Nike Air Force 1 Damen een atleet kan doen, is hen vertrouwen geven. Dit vertrouwen komt van een goede relatie en vertrouwen tussen atleet en coach. Zorg er dus voor dat je ze leuk vindt en vertrouw ze.