Ik weet niet dat al mijn runs op tempo zullen zijn, dat is waar ik aan het bouwen ben, maar het voelt goed om een ??doel voor Nike Cortez Mujer elke run te hebben. Het is een andere benadering voor mij en een pauze nemen van racen helpt me om de details aan te scherpen in plaats van alleen afstanden te nemen.

Ik was de vorige week bij mijn ouders en had een pint met mijn moeder toen de barmeisje kwam. "Je zult het weten" zei ze tegen mij "Ik ben op zoek naar een van die polsbandjes die je vertellen hoe actief je bent. Welke is de beste? 'Ik heb er maar één gebruikt - de Nike Fuelband - en het was geen langdurige relatie. Ik gaf het door aan iemand anders die het vervolgens in een la legde waar het waarschijnlijk nog steeds stof verzamelt. Het probleem met de Fuelband was dat het je een willekeurig aantal ‘punten’ gaf die aangaven hoe actief je die dag was geweest. Ze bedoelden niet echt iets.

Dus toen Microsoft me vroeg om hun nieuwe Microsoft Band uit te proberen, Adidas Zx Flux Damen voelde ik dat het alleen maar goed zou zijn door de barmeisje bij de Palmerton Arms om het eens te proberen. In het belang van krachtig testen droeg ik het 24 uur lang en dit is wat er gebeurde.

Ik droeg de band om in te slapen, dus toen ik wakker werd, ging ik kijken wat het me moest vertellen. De slaap-tracker zei dat ik 7 uur en 4 minuten echte slaap had gehad en gaf me een 90% effici?ntiescore. In plaats van beweging te gebruiken om je slaap bij te houden, bewaakt de band je hartslag, dus je moet hem aanhouden. Het vertelde me dat ik 10 keer wakker was geworden, vooral toen het licht begon te worden, en het liet me zien waar mijn lichte en diepe slaap was in een grafiek op de telefoon-app die je nodig hebt om toegang te krijgen tot aanvullende informatie. Interessante dingen.

Ik nam het af om te douchen en toen, voordat ik op Nike Air Zoom Pegasus 34 Femme mijn fiets stapte, zette ik het weer aan en drukte op het fietssymbool. De band heeft GPS en het duurde niet lang om een ??fix op de satellieten te krijgen voordat ik naar mijn werk ging fietsen. De band koppelt met je telefoon via Bluetooth, maar kan er ook onafhankelijk van werken - dus je hoeft je telefoon niet bij je te houden voor GPS-tracking. Toen ik klaar was, gaf de cyclus die ik kreeg de gebruikelijke statistieken die je van een GPS zou verwachten: afstand, tijd, gemiddelde snelheid, maximale snelheid en hartslag op de band zelf. Het controleren van de telefoon-app gaf me een kaart- en terreininformatie en een hersteltijd. Ik raad aan om 8 uur en 45 minuten te wachten tot ik dit soort oefeningen weer doe, maar ik was niet van plan om laat op het werk te blijven. Goed geprobeerd!

Het horloge weet wat ik doe en wat ik zou moeten doen. Het gonsde toen ik bij mijn bureau kwam met een paar kalenderherinneringen aan taken die ik moest doen. Helaas kan ik er geen kopje thee van maken terwijl ik verder ga. Ik heb het niet gesynchroniseerd met mijn e-mail, vooral omdat ik elke dag veel e-mails krijg van de Nike Air Max Command Hombre zes verschillende accounts op mijn telefoon. Ik kreeg echter wel een paar sms-berichten - echt belangrijke die ik niet had kunnen wachten om te lezen!

Ik ben altijd trots op de beschikbare voedselopties in de Bay Area. Van biologisch, tot lokaal geteeld, tot kooivrij, tot glutenvrij, tot bijna alles dat invloed kan hebben op iemands voedingsopties. Whole Foods Market speelt een grote rol in onze gemeenschap om ervoor te zorgen dat deze opties ook beschikbaar zijn voor ons om thuis mee te koken.

Op maandag gaat Whole Foods Market op de locaties in San Francisco nog een stap verder en nodigt fitness-experts en verkopers hun winkels uit om met de gemeenschap te chatten en zij taggen het LIVE JE BESTE LEVEN.