Afgelopen weekend vloog ik naar Seattle voor de Rock'n Roll Roll Marathon. Dit zou de tweede keer zijn dat ik de race rende (finisher van 2010) en deze run zou onderdeel zijn van een trainingsplan voor mijn liefdadigheidsloop van 52,4 mijl in juli. Adidas Ultra Boost Damen Mijn doel was om een ??consistent www.microgreffedecheveux.fr tempo van 9 minuten te lopen, met als doel in sub-4 te komen. Ik heb RnR San Diego een paar weken geleden gerund en viel eigenlijk uit elkaar zonder consistentie en na een paar ruwe marathons had ik een solide race nodig om mijn vertrouwen te herstellen.

Voorafgaand aan de racedag was er veel sociaal plezier om mijn geest bezig te houden. Ik verbleef in het Westin Hotel in Seattle met een aantal collega-hardlopers en we namen deel aan de shakeout-run die het hotel organiseert voorafgaand aan de racedag. Ik ontmoette een aantal van de # SA2LV-hardlopers, enkele blogger-vrienden en natuurlijk de Run Westin-conci?rge: Chris Heuisler. De shakeout-run was een 3-mijl-run die ons langs de eerste mijl van de cursus en vervolgens naast het water bij het Seattle Aquarium nam. Toen we terugkwamen in het hotel, hebben we rondgehangen Nike Air Presto Mujer en gepraat, en natuurlijk enkele foto's gemaakt.

Na al het plezier op de expo was het al snel racedag. Ik werd wakker met een goed gevoel, at mijn Payday-bar, dronk veel water en liep naar de startlijn van het Westin. Het was ongeveer een mijl of zo weg, wat perfect was om de benen een beetje te bewegen. De # SA2LV-bemanning verzamelde zich in de kraal en nam zoals altijd het gebied over. We namen een aantal foto's, maakten veel lawaai en lieten de lopers om ons heen kijken alsof we gek waren - en het is oké, omdat we dat soort zijn.

Ik liep iets minder dan een jaar toen ik me voor het eerst realiseerde waar rennen me kon brengen. Ik bedoel niet in metaforische zin - ik ben er voor nodig geweest om allerlei dingen te doen die ik nooit zou hebben gedaan voordat ik een hardloper werd, zoals alleen de wereld rondreizen - ik bedoel Nike Air Max 97 Womens in een zeer letterlijke zin.

Ik was op vakantie in India in januari 2009. Ik verbleef in de heuvels bij het dorp Munar in Kerala, omringd door theeplantages. Een gids in de B&B waar ik verbleef zei dat hij de dag ervoor wilde olifanten in de heuvels had gezien en vroeg of een groep gasten graag een wandeling wilden maken om ze te zien. Natuurlijk zouden we dat doen.

Zo bewapend met flessen water en het dragen van dunne trainers volgde een groep van 10 mensen hem een ??heuvel op. Deze heuvel werd een andere heuvel en vervolgens een andere heuvel. Geleidelijk begonnen mensen uit de wandeling te vallen en zakten op de grond om te blijven zitten totdat de groep later op de dag terugkeerde via hetzelfde pad. Gemotiveerd door een stapel verse olifantenpoep, volgde een kleine groep van ons onze gids.

Toen vielen er nog twee uit, Nike Air Max 2017 Damen hijgend en puffend wat nu duidelijk geen heuvel, maar een berg was. Het was alleen ik, de gids en een oudere heer (70ish) die een paar slimme leren schoenen droeg. We vervolgden nog twee pieken totdat we de top van de berg bereikten. Ik hufte en puffde, mijn benen deden pijn en de gids zag er nog steeds uit alsof hij een korte wandeling naar de winkels had gemaakt.

We hebben die dag geen olifanten gezien. De verleiding ze te zien was wat mij daarboven bracht, maar het uitzicht op de top van de berg was het op zichzelf waard. Ik heb een foto van me, die bovenaan naar buiten zat te kijken. Ik was blij dat ik het helemaal had gehaald - ik wist dat als ik niet negen maanden eerder was begonnen met rennen, ik ook op het pad had zitten wachten op de gids om terug te keren.

In juni van dit jaar ging ik naar Kroati? en klom ik nog een www.paragraphen-lounge.de enorme heuvel. Deze keer had ik niet de motivatie nodig om een ??wilde olifant te zien om me te laten klimmen. Ik klom het voor de lol, en omdat ik het kon. Omdat rennen me fit en sterk had gemaakt.

Er was eens een marathon omdat het idee om de finishlijn te overschrijden me liet rennen toen ik wilde stoppen en op het pad wilde gaan zitten. In tegenstelling tot die vervelende olifanten, vond ik de finish van die eerste marathon. Maar net als de heuvels die ik nu beklim voor de lol, blijf ik marathons binnengaan - niet om me te laten rennen, maar omdat ik ervan geniet en omdat ik het kan.