Deel Nike Air Max Thea Femme uitmaken van de ASICS LA Marathon Blogger Challenge is heel leuk geweest. Er gebeurt zoveel achter de schermen dat dit weekend behoorlijk spannend wordt. ASICS stelt deze week een bericht samen om het hele Blogger Challenge-team te introduceren en het is een geweldige reeks getalenteerde en geweldige hardlopers ... Ik voel me vereerd om naast hen te mogen zijn voor dit evenement. Het is officieel de raceweek en de ASICS LA Marathon is deze zondag 9 maart. Hier is een korte samenvatting van wat er dit weekend zal gebeuren.
Tussen al dat plezier door zullen er genoeg foto's, tweets, sociale aandelen, selfies ... en oh ya, een marathon op zondag zijn. De kans is groot dat ik dit weekend twee keer op de expo sta. Ik zal hoogstwaarschijnlijk op vrijdag langskomen nadat ik land om het pakket op te halen, een beetje expo-boodschappen te doen Nike Internationalist Homme en alle details af te handelen. Op Nike Air Max Motion Mujer zaterdag zal ik waarschijnlijk tussen 2-4 uur weer langs de expo komen. Ik ken veel mensen die voor de race in de stad zullen zijn, dus hopelijk zie ik je daar.
De race is dit jaar uitverkocht, dus ik ben blij dat ik deelneem aan een populaire race. De cursus is een point-to-point race die in wezen begint in Dodger Stadium, door Hollywood loopt, vervolgens door Beverly Hills en eindigt bij de Santa Monica Pier en de Stille Oceaan (koerskaart). Terwijl ik dat doorloop, zal ik opnieuw proberen 26,2 mijl in minder dan 3:30 te finishen. De baan, in termen van hoogte winst / verlies, is moeilijker dan toen ik het in januari op de vlakke baan van Phoenix probeerde, maar als er een race en een klok is, ga ik het proberen. Ik heb absoluut alle motivatie om het doel in januari te missen en mezelf te Adidas Zx 750 Heren willen verzilveren. In vergelijking met de races die ik op de kalender heb staan, is dit misschien mijn beste kans om sub-3: 30 voor de herfst te proberen.
Terwijl het aftellen naar de Manchester Marathon begint, heb ik een aantal andere hardlopers ingepakt die de race doen om de ups en downs van hun training te delen. Eerst komt marathonloper Helen voor het eerst.
Persoonlijk geef ik Peter Duncan de schuld. In 1981 keek ik naar de allereerste marathon van Londen, alleen omdat Blue Peter-presentator Peter Duncan erin zat. Het idee drong stevig in mijn negen jaar oude brein op dat de marathon de ultieme menselijke inspanning is. Er was geen enkel aspect van mijn sportprestaties op school dat zou suggereren dat ik op mijn 40e helemaal zou sporten, veel minder voorbereidingen treffen voor een marathon.
Ik doe het voor een vreemde Nike Air Max Motion Dames combinatie van koppigheid Nike Cortez Womens en liefdadigheid. Vorig jaar liep ik een halve marathon voor de British Heart Foundation (mijn vader stierf aan een hartaanval op 41-jarige leeftijd, toen ik zes was). Ik verwondde mezelf in de training voor de helft en meldde me meteen aan voor een marathon, om mezelf en mijn defecte heupzenuw te laten zien dat ik niet zou worden verslagen door een zenuwuiteinde.
Mijn training begon op kerstavond en is een anarchistisch bedrijf geweest. Ik weet helemaal niet zeker of ik het goed heb gedaan, om te beginnen. De meeste mensen rennen niet terwijl ze bijvoorbeeld Pointless op iPlayer bekijken of Snickers Bars eten. Mijn regime is gekenmerkt door iedereen te vertellen dat ik wist dat ik aan het trainen was voor een marathon, wetende dat de sociale schaamte van mislukking me veel waarschijnlijker zou houden dan Adidas Zx 750 Damen wilskracht.