Ik ben vandaag misschien wel een miljoen kilometer ver weg, maar ik denk aan Londen. Over zes maanden op 27 juli 2012 vindt de openingsceremonie van de Olympische Spelen van 2012 in Londen plaats. Het voelt alsof ik gisteren zelf (een beetje) de Olympische marathon liep. Wist je dat er bepaalde elementen in elke openingsceremonie van de Olympische Spelen moeten voorkomen? Nee? Bereid je dan voor op het lezen van enkele dingen die je vandaag gaat leren, evenals een paar voorspellingen van mij ...

De koningin verdient haar onderhoud en wordt bij de ingang van het Olympisch Stadion ontvangen door de president van het IOC Jacques www.angeloazzollini.it Rogge en de voorzitter van het organisatiecomité Sebastian Coe.
Voorspelling: de koningin zal blauw dragen en Seb Coe (die al een Kinghthood heeft) zal haar vragen waarom het zwaard en mali?nkolderpak nog niet bij hem is afgeleverd.

Een stoet van de deelnemende teams naar het stadion, natie voor natie. Teams komen in alfabetische volgorde, volgens de taal van het gastland, afgezien van het Griekse team dat als eerste binnenkomt, en het gastland (in dit geval team GB), die het laatst marcheert.
Voorspelling: de resulterende statische elektriciteit veroorzaakt door honderden shell-pakken op één plek zorgt ervoor dat het haar van alle atleten voor de rest van de spellen overeind blijft staan.

Voorzitter Seb Coe zal een toespraak houden, gevolgd door de voorzitter van het IOC, Jacques Rogge. Hij zal zijn toespraak be?indigen door Adidas Nmd Dames de Koningin te introduceren om de Spelen officieel open te verklaren.

Elke donderdag kijken we welke nummers aan je afspeellijst kunnen of moeten worden toegevoegd. Meestal hebben we een thema, zoals pop Adidas Superstar Mujer of dance, of speedwork. Laten we deze week het thema vrij houden en gewoon kijken naar drie nummers die in rotatie zijn in mijn huidige afspeellijst, inclusief de San Diego Rock'n Roll Rollathon van afgelopen weekend. Ze zijn getest en goedgekeurd op de weg.

Ik ben er vrij zeker van dat ik dit nummer eerder heb uitgebracht, maar het sluipt altijd terug. Dit is niet wat je normaal zou kunnen zien als een "snel" nummer, ik hou gewoon van de regel "excuseer me Ik barst “omdat ik graag denk dat dat is wat ik doe in een race… barst in een vlam en ga snel weg. The Pardon Me, maakt het gewoon beleefd.

Nadat de Spelen open zijn verklaard, wordt de Olympische vlag het stadion in gedragen en in de lucht gehesen terwijl het Olympisch volkslied wordt gespeeld.
Voorspelling: een nieuw Olympisch volkslied zal worden onthuld. Het is geschreven Nike Air Max 95 Donna door Gary Barlow en heet ‘Relight my Olympic fire’. Hij is druk bezig geweest met X Factor, dus hij kon alleen een bewerking van sommige van zijn oude dingen beheren. Deze keer is er echter geen Loulou, wat een gevolg is.

Een deelnemende atleet, rechter en coach van de Host Nation staan ??op het podium en houden een hoek van de Olympische Vlag in hun linkerhand en verhogen hun rechterhand, leggen de Olympische Eed af en zweren om te concurreren en te oordelen volgens de regels van hun respectieve sport.
Voorspelling: je herkent geen van deze drie mensen, maar maanden van gekibbel zullen zijn gebeurd om te beslissen wie dit werk voor Team GB doet.

De grote finale is de ingang van de Olympic Flame in het stadion. Het wordt door de atleten doorgegeven aan de laatste Torchbearer, die ceremonieel de Olympische ketel zal aansteken, Adidas Superstar Damen wat het begin van de Spelen aangeeft.
Voorspelling: nep omdat hij uit het nieuwe Olympische volkslied is weggelaten, zal Loulou opduiken met een vlammenwerper die een mash-up van ‘Shout’ en ‘Wheels on fire’ zingt.