Ik heb nog nooit problemen gehad met slapen. Ik heb in de loop der jaren een aantal waardevolle trainingen gegeven om mijn vermogen om de meeste nachten goed te slapen gedurende de afgelopen acht uur te perfectioneren. Natuurlijk is dit niet altijd gemakkelijk geweest, maar ik heb volgehouden en nu ben ik er behoorlijk goed in - in feite zou ik zeggen dat ik in de elite-categorie zit als het gaat om slapen. Ik heb zelfs power-dutjes gedaan www.innenstadtmusik.de in nachtclubs in Amsterdam en Ierland. Dat is precies hoe ik rol.
Maar nu bedreigt de marathon mijn geliefde 40 knipogen. De dromen van de marathonangst zijn begonnen. Ik weet zeker dat de droom van gisteravond werd veroorzaakt door een inspectie van mijn trainingsplan waaruit bleek dat ik met 10 weken te gaan niet de kilometers maak die ik moet maken. Ik gooi de lange runs, maar de 3-4 runs gedurende de week zullen niet altijd van plan zijn. Tijd om Nike Air Max Command Herren mijn spel te verbeteren.
Mijn droom ging als volgt: ik stond aan het begin van de marathon van New York (vermoedelijk omdat ik mensen blijf vertellen dat Nottingham het New York van de Midlands is), maar het parcours is heel erg Brighton Marathon. Dus ik begin te rennen en ik ga te snel en ik weet dat ik moet vertragen, maar ik voel me OK.
Dan grijp ik naar een gel, maar die heb ik niet bij me. Dus ik raak in paniek dat ik het niet zal kunnen redden en ik ga de muur raken. Ik bel mijn moeder (omdat een telefoon duidelijk belangrijker was om in te pakken dan gels) maar ze is er niet. Dus bel ik mijn zus en probeer haar uit te leggen waar ik mijn gels kan vinden. Ik bel maar ik weet niet waar ik ze ga ontmoeten. En dan word ik wakker.
Er is geen Frasier Crane nodig om te ontcijferen dat mijn onderbewustzijn bezorgd is dat mijn doelwit Nike Air Max 97 Donna van sub-4 misschien te ambitieus is geweest en dat, met mijn ondersteunende bemanning een zeer belangrijke man, realiserend dat ik zelfvoorzienend moet zijn in de race (en bezorgd dat ik het niet alleen kan). Maar mijn onderbewuste brein kan er een doen. Aanstaande zondag 11 september sta ik bij de start in de juiste stad en ben ik voorbereid. Kom maar op.
Ik ben blij om aan te kondigen dat de Rock'n Roll Roll Marathon Series mij heeft gevraagd deel uit te maken van hun Rock'n Blogger-team.
Hoe is dit gebeurd?
De Rock ’n’ Roll Marathon-serie lanceert in april de inaugurele Rock ’n’ Roll San Francisco en ze hebben al de Halve Marathon in San Jose. Omdat de Bay Area mijn thuis is en ik er veel over blog en blog, leek het me goed. Ze vroegen, ik accepteerde het graag.
Maar het kan meer zijn, toch?
Je weet hoe mijn hersenen werken. Nike Cortez Femme Ik schop het een stapje hoger:
Er zijn in totaal 5 Rock ’n’ Roll-evenementen in Californi? en ik zal deze in 2013 alle 5 uitvoeren.
Zoals ik al zei: ik hou van hardlopen. Het eerste evenement is minder dan 2 weken weg en het helpt om altijd in trainingsmodus te zijn. We verzinnen er een coole naam voor (en een afbeelding), maar iets in de trant van: California Rock 'n' Blogger, partij van 1.