Ten eerste, hoe rockster zijn deze schoenen? Ze komen van KSWISS als onderdeel van hun IronMan K-ONA-lijn. Ik heb er geen en heb nog nooit in een paar KSWISS-schoenen gelopen, ik dacht gewoon dat ze cool zouden zijn voor 4 juli 5k.
OH JA! Ik heb me aangemeld voor mijn ZEER EERSTE 5k-race. Nou, ik heb er al eerder een gelopen, maar ik heb er nog nooit een LOPEN. Het is een lokale 4 juli en ik ben benieuwd hoe ik het zal doen. Dus ik stel het open voor jou, de lezer.
Voorspel mijn 5k eindtijd - win een prijs!
Prijs is goed Regels: het dichtst zonder over te gaan.Nike-Air-Max-95-Damen-c-79_80.html
Als er duplicaten zijn, wint degene die als eerste de tijd raadt, dus bekijk eerdere opmerkingen.
Tijden moeten minuten en seconden Nike Air Max Command Womens zijn. Er worden geen gedeeltelijke of 100ste van een seconde geteld.
Je hebt tot het begin van de race om te raden. Winnaar wordt 7/5 bekendgemaakt
De training is de afgelopen week goed verlopen. Ik heb mijn schema gevolgd en heb vorige week drie keer gelopen (2 mijl, 2 mijl en 3 mijl).
De drie kilometer lange afdaling was om een ??aantal redenen bijna leuk. Ten eerste had ik jeuk gehad om terug te keren naar deze afstand na een week vrij te hebben genomen en het langzamer te doen. Ik had slechts één keer eerder drie kilometer buiten gelopen (ongeveer vier weken geleden) en wilde heel graag nog eens 3 miler onder mijn riem krijgen.
Ik hou echt van het gevoel van voldoening dat gepaard gaat met het bereiken van elke nieuwe afstand en het helpt me gemotiveerd te blijven. 2 mijl rennen bracht me een beetje naar beneden omdat ik het gevoel Nike Air Max Command Womens had dat ik achteruit was gegaan.
De andere reden om van de run te genieten was dat ik een nieuwe omgeving had. Ik verbleef in het centrum van Londen op vrijdagavond, dus zaterdagochtend stond ik op, zette mijn uitrusting op en liep de 3-mijlsroute die ik had uitgestippeld die me langs Russell Square leidde, door Holborn en vervolgens langs King's Cross en St Pancras.
Verschillende dingen hebben om naar te kijken tijdens mijn run, maakte veel verschil en ik zal zeker proberen mijn routes vanaf nu meer te veranderen.
Deze week staat op het schema 2 mijl, 3 mijl en 4 mijl. Ik heb de 2-miler al op de loopband gedaan. De andere twee doe ik op de weg en ik ben een beetje nerveus en een beetje opgewonden over mijn eerste poging op 4 mijl. Wens me geluk!
Hier is een complete lijst van de meest recente donderdag van de afspeellijst. Als u Nike Internationalist Mujer er een hebt gemaakt en wilt worden opgenomen, klikt u op de kleine blauwe knop met de tekst UW LINK TOEVOEGEN. Het neemt je mee door een Asics Gel Quantum 360 Damenpaar stappen en BOOM. Daar ben je.
Vergeet niet om elke week terug te komen en de lijst bij te werken met je nieuwste donderdag-afspeellijst.