Westerse staten hebben een gedifferentieerd terugbetalingsbeleid Adidas Zx Flux Damen toegevoegd, wat een stap lijkt te zijn in de juiste richting voor zwangerschapvriendelijkheid.Asics Gel Lyte 5 Donna  Momenteel worden potenti?le lopers beloond voor het deelnemen aan de loterij jaar na jaar, en verliezen hun tickets als ze zich niet kwalificeren of een jaar lang niet aanmelden. Als deze optie echter is geselecteerd, worden deze automatisch in rekening gebracht en ingevoerd om te worden uitgevoerd. Het zou een vrouw betuigen die meerdere tickets heeft verzameld om hier roulette te spelen, hoewel als ze wordt geselecteerd, ze 25% van het inschrijfgeld moet betalen en ze ook al haar tickets verliest.

Er waren geruchten dit jaar dat uitstel van zwangerschap op de onderwerpenlijst stond voor discussie door de Hardrock Board, maar het lijkt erop dat ze daadwerkelijk een stap in de omgekeerde richting hebben gezet. Voorheen kon een loper een volledige terugbetaling ontvangen als hij zich vóór 1 juni uit de race terugtrok. Nu is het Nike Cortez Damenslechts 50%. Ik bevond me onlangs in de positie om te beslissen of ik $ 150 wilde riskeren om misschien te gaan rennen of misschien zwanger te worden, en misschien een ander ticket te krijgen om mijn kansen te vergroten om over twee jaar te worden geselecteerd. Ik ging door en deed het, omdat ik geen idee heb of ik daadwerkelijk zwanger zal zijn of niet, en het lijkt me niet eerlijk om alles een of misschien twee jaar in de wacht te zetten.

Natuurlijk kun je beweren dat niet iedereen deze grote races wil lopen, en dat er nog tal van anderen zijn die ons nog steeds onze oplossing voor na de zwangerschap kunnen geven. Ik ben het daar trouwens helemaal mee eens en ben daar dankbaar voor. Maar er is een hele reeks concurrerende vrouwen, waaronder ikzelf, die gemotiveerd zijn door deze grote evenementen en in de rij staan ??met de Adidas Superstar Womens beste ter wereld. Je zou ook kunnen stellen dat tegenslagen gebeuren en waarom zou een vrouw die Nike Air Max Sequent 3 Womens ervoor kiest om vrij te nemen om een ??kind te krijgen, een speciale behandeling krijgen over iemand die gewond raakt of te maken heeft met een andere levensgebeurtenis waardoor ze niet kunnen concurreren? Daarvoor sympathiseer ik, maar ik beweer ook dat zwangerschap voor veel vrouwen niet zozeer een keuze is, maar een biologische plicht die we voor onze gezinnen op zich nemen. En velen van ons doen het goed als we op onze topleeftijd voor fitness zijn. In een sport met een magere participatiegraad van 33% - een veel lager percentage in bepaalde, bergachtige races - voelt het vaak alsof dit nog maar één manier is waarop de chips tegen ons worden gestapeld. *

Een ander groot probleem waar veel vrouwen mee te maken hebben, is sponsoring. Nike Air Zoom Pegasus 36 Damen Ik heb het eerder in dit artikel terloops genoemd, maar ik ben bang om dit artikel te publiceren. Adidas Superstar Dames Sterker nog, ik heb het vier maanden geleden geschreven en ben nu net bezig de moed op te bouwen om het los te laten. Ik vrees oprecht dat als bedrijven weten dat ik prioriteit geef aan proberen zwanger te worden boven proberen te rennen, ze misschien niet de waarde zien om mij volgend jaar te steunen. En vanuit zakelijk oogpunt begrijp ik het een beetje. Maar ik weet ook dat ik niet de enige ben die worstelt met dit soort keuzes, en totdat we de moed hebben om ze tot een meer alledaags gesprek in de samenleving te maken, moeten we allemaal in het donker beslissingen blijven nemen. Ik droom van de dag dat zwangerschap niet als een ongemak voor werkgevers wordt gezien.