Ons programma wordt afgesloten met onze Trail Joy 15K-race op 16 september, maar ik geloof dat dit slechts het begin is van een lange trailrunning-reis voor veel van deze dames. Dit programma heeft deze groep zowel fysiek als mentaal uitgedaagd, maar met de steun van hun Trail Sisters hebben deze dames de moed gevonden om dingen te proberen die ze Nike Air Pegasus 83 Mujer nooit voor mogelijk hadden gehouden, net zoals ik nooit had gedacht dat ik de lijn zou volgen bij de Bulldog 50K in Malibu afgelopen augustus. De aanmoedigende woorden van mijn nieuwe Trail Sisters droegen me door de race en ik ben zo opgewonden om hetzelfde voor hen te doen. Er is geen limiet aan wat deze dames kunnen bereiken, vooral met de steun van het zusterschap op de paden.
De laatste jaren heeft mijn menstruatie besloten om met me mee te gaan voor de meeste grote races / geplande FKT's. In feite wachtte het 18 dagen en begon 18 mijl in de Tahoe Rim Trail FKT. Ik weet niet zeker wat de wetenschap daarover is, maar het heeft zeker mijn mentale benadering getest. Zoals alles hinderlijks, hebben we een keuze om er doorheen te gaan. (dit is allemaal gezegd zonder de ernst van je krampen te kennen, of hoe het je energieniveaus Adidas Zx 700 Damen be?nvloedt). Ik heb gemerkt dat ik me zelfs op de slechtste flowdagen altijd beter voel voor een run. Erkennen dat het waarschijnlijk niet mijn beste poging is en dat het de bedoeling is me beter te voelen en minder over training lijkt te helpen. Dat kan betekenen dat je langzamer gaat, stopt om meer uit te rekken of het zelfs korter maakt. Het is in de loop der jaren ongemakkelijker geworden (met de leeftijd?), Maar al met al is hardlopen beter dan niet gedurende die tijd. Overdag vind ik extra hydratatie en maag kalmerende thee werken in mijn voordeel. Het helpt ook om weg te blijven van de belachelijke dingen die hormonen me bezighouden. En de beste hulp is om het uit te praten met de trailzusters. Gewoon erkennen, een andere zuster laten weten wat er aan de hand is en het gevoel hebben dat ik niet de enige ben die weet hoe Nike Air Presto Damen het voelt, haalt het voordeel weg.
Ik haat dit ook en eerlijk gezegd lijkt het erop dat al mijn periodes sinds januari zijn gevallen op races of belangrijke weekends. Bedankt tante Flo! Dingen die me helpen zijn onder meer het vermijden van alle cafe?ne, gehydrateerd blijven en extra actief zijn tijdens de dagen dat het komt. Voor warmteafvoer is mijn favoriete hulpmiddel deze oude buissok van mijn man die ik met mini-rijst vulde. Ik magnetron het gedurende 45 seconden en plaats het op mijn rug, of buik, of wat dan ook. De rijst voldoet aan je vorm en houdt de warmte veel langer vast dan die warme plekken. Ik denk ook dat het helpt om echt hard te gaan op dag 1, als je kunt. Om de een of andere reden voelt het bijna alsof ik ongesteld ben. Dag 2 lijkt altijd aanzienlijk lichter te zijn als ik hard ga op dag 1. Wat mentale Adidas Nmd Donna spelletjes betreft, herinner jezelf eraan dat de meeste vrouwen, en nul mannen, net zo ontzettend slecht zijn als jij! Je bent een machtige drakenstrijder, vechtend voor de strijd die je eigen lichaam is, en je WINNEN meid!
Hardlopen op je menstruatie is het ergst. Als een onverzadigbare vrouw, energie, een mistige geest en krampen heeft die weigeren te Nike Cortez Femme stoppen tijdens de vier dagen van mijn menstruatie, kan ik getuigen. Voor mij is het niet te vermijden, dus ik werk ermee. Soms neem ik kamille, soms niet. Warmte is ook een fantastische remedie. De aanbeveling van Lisa is perfect! Ik vermijd ook voedsel dat inflammatoir is en ja, zelfs koffie. De rest knarst en draagt ??het. Het accepteren van het ergste en doorgaan. Oefening is meestal goed voor krampen en kan de ergste van hen op afstand houden. Blijf gewoon zwemmen, je hebt dit!