Ik ben dol op deze woorden van Glennon Doyle Melton. Ik voel me diep - ik lach en ik huil vaak, misschien te gemakkelijk, tenminste als het gaat om het huilende deel. Maar toen ik 30 jaar oud was, vestigde ik nieuwe records, snikte onevenredig veel tijd en voelde dat zowel ikzelf als mijn wereld een totale puinhoop waren. Toen ik het geloof van mijn jeugd begon te verliezen, werd mijn anders perfecte kleine wereld op zijn kop gezet. Ik was veel dingen ... een dochter, zus, vrouw, moeder, vriend, leraar ... maar bovenal voelde ik me volledig verloren. Ik kon niet ontkennen dat elke belangrijke beslissing in het vorige leven zwaar werd be?nvloed door deze geloofstraditie die ik me nu afvroeg. Ik draaide Adidas Superstar Femme me om in een volledige identiteitscrisis toen mijn grote beeld uiteenviel - alles van hoe ik de wereld zag, dingen die ik over het verleden en de toekomst geloofde, hoe ik beslissingen nam, tot mijn begrip van alle hoe en waarom. over hoe ik mijn kinderen wilde opvoeden - ik raakte in paniek over hoe weinig ik nog meer zeker was. Ik vroeg me af wie ik was, wat ik deed, waarom ik Nike Air Pegasus 83 Mujer het deed. Ik was boos, verward, gedesillusioneerd, haatdragend, diep verdrietig, soms zelfs grensbitter. Alles voelde zo zwaar; Ik herkende deze persoon niet. Ikzelf verliezen toen ik drie mooie kleine mensen had die erop rekenden dat ik dingen zou uitzoeken, was overweldigend en angstaanjagend.

Drie jaar vooruit en ik bevond me op een heel andere emotionele plek - ik was vredig en formeel en verliet die georganiseerde religie uit mijn verleden. Ik was Nike Air Max Command Femme eindelijk in staat om zoveel dankbaarheid te voelen voor de invloed die het had op het vormgeven van dit leven waar ik van hou, terwijl ik kalm accepteerde dat het niet langer mijn pad was. Achteraf gezien ben ik die drie jaar mijn 'terugkeer naar de bergen' gaan noemen.

Destijds keerde ik niet opzettelijk terug. Het is alsof mijn ziel - het diepste, meest rauwe en eerlijke deel Adidas Zx 750 Mujer van mezelf - wist dat ik iets nodig had dat echt was, iets waarvan ik zeker wist dat ik het anders zo verward en machteloos voelde. Toen ik begon te concluderen dat ik ongelijk had over zoveel eerder aangenomen overtuigingen, was het bijna onmogelijk voor mij om te stoppen met vragen: "waar had ik nog meer ongelijk over?" Maar ik wist dat mijn liefde voor de bergen echt was. Mijn herinneringen aan talloze Uinta-reizen - Cuberant, Ibantik, Cliff, Amethyst - Nike Air Max 95 Dames meer meren dan ik me alle namen kan herinneren! - met mijn ouders en zus waren magisch. Backpacken reizen naar King's Peak met mijn junior cross country ski-team, en later Red Castle met een dierbare college kamergenoot waren onbetaalbare reizen in vormende jaren. Later, Divide Lakes, Notch Pass en Bald Mountain met mijn eigen kleine gezin. Ik heb vaak gedacht dat mijn hart Nike Air Max 2017 Damen kan barsten van vreugde als ik zie hoe mijn eigen kinderen verliefd worden op die bergen. Wat een blije en emotioneel geladen herinneringen die ik altijd heb gehad aan die specifieke bergketen; de Uinta's zullen voor altijd een speciale plaats in mijn hart hebben.

Dus vraag je jezelf de volgende keer, vooral na een stressvolle dag, af waar je me op voorbereidt? Hoe traint deze run mijn hart en geest voor meer? Het moeilijke deel is echter voorbereid zijn om de antwoorden te leren en jezelf toe te staan ??om met het hoofd in het onbekende te springen.

Lisa Perkins is een openbare school opvoeder, mama, vrouw, hondenliefhebber en doen alsof-renner. Ze geniet van sarcasme, koekjes, achterin zitten en gesprekken met goed uitgevoerde godslastering besprenkelen. Zoek naar toekomstige blogs, zoals "Als je de naald inrijgt om een Nike Air Max 270 Heren ??tweerichtingspad door te geven, dan zal ik je in de was doen" en "Het is prima om pizza in de badkuip te eten - je bent een volwassene."