Ik heb zoveel lessen geleerd van dit avontuur (en mis-avontuur). Om te beginnen is het zo belangrijk om voorbereid te zijn als je het binnenland in gaat! Na deze ervaring kan ik dit niet genoeg benadrukken! Enkele dingen die voor mij op de voorgrond kwamen staan ??hieronder:

Belangrijke dingen om mee te nemen, zelfs voor dagtochten:

Extra lagen! Zelfs als het slechts een lange mouw is of misschien een gezwollen jas en droge sokken, neem dan iets mee, want je weet nooit hoe lang je daar kunt zitten.
EHBO doos! Zelfs een kleine kan een groot verschil maken. Voordat de zoektocht en redding ons bereikten, konden we een spalk maken van een skistok en een aasverband en tape. De Tylenol was ook behulpzaam.
Benodigdheden om een ??vuur te bouwen! Het Adidas Zx Flux Femme wordt heel snel heel koud als je niet beweegt. Zelfs lucifers en een kleine vuurstarter geven u wat u nodig hebt zolang u maar hout kunt vinden.
Teen- en handwarmers! Ze wegen niets, nemen zeer weinig ruimte in beslag en kunnen bevriezing helpen voorkomen.
Extra eten en water! Dit is vooral belangrijk voor mensen met voedselintolerantie of allergie?n.
Andere dingen die kunnen helpen:

Matrasje! Een opblaasbaar slaapkussen maakte een belangrijk verschil om me van de sneeuw en warm te houden.
All weather deken! De rangers wikkelden ons in een deken voor alle weersomstandigheden bij het vuur om de hitte binnen te houden. Kan ook worden gebruikt om u uit de sneeuw te houden.
Bidirectionele radio's! In RMNP is er, zoals bij veel achterlandgebieden, geen celontvangst. We waren daar 7 uur zonder enig contact met de rest van onze groep. Nike Air Max 95 Dames Het hebben van portofoons zou een uitstekende manier zijn geweest om in communicatie te blijven.
Spot GPS! Belangrijker als u alleen op avontuur bent in een gebied zonder receptie. Goedkoper en veel kleiner dan een satelliettelefoon in geval van nood.
Koplamp! Gelukkig konden we uitstappen voordat de zon onderging, maar licht zou cruciaal zijn geweest als de evacuatie langer had geduurd.
John daar hebben met medische kennis in het achterland was cruciaal. Ik ben medisch opgeleid voor noodsituaties (bij dieren), maar niet voor het achterland en niet als het gaat om voor mezelf te zorgen. Als je veel buiten op avontuur gaat, kan het onderzoeken van klassen in de wildernis medicijnen het verschil zijn tussen leven en dood. Het Wilderness Medical Institute via NOLS heeft enkele van de beste klassen: NOLS Wilderness Medicine

De Nike Air Max Command Damen huurstop van de Nationale Parken is echt verontrustend. Belangrijker dan reddingen die arbeidsintensiever zijn dan nodig is, de mensen die de natuur beschermen en het land dat we zo koesteren bevinden zich in een crisis. Ik weet op dit moment niet zeker wat de beste manier is om tegen deze vreselijke beweging te vechten, maar ik ben van plan het uit te zoeken!

En ten slotte, de betrokken mensen. De ongelooflijke vrijgevigheid, vriendelijkheid en onbaatzuchtigheid die zoveel mensen me toonden, is iets dat ik nooit zal vergeten. Dit omvat niet alleen mijn vrienden, maar complete vreemden op het pad. Als een persoon die het grootste deel van mijn leven aan een depressie leed, heb ik er nooit echt op kunnen vertrouwen dat mensen er voor me zijn (behalve mijn familie). Deze ervaring heeft mijn kijk op mensen volledig veranderd en ik ben nog steeds bezig met mijn hersenen eromheen. Van complete vreemden (Mike en John) die 13 uur bij me blijven om ervoor te zorgen dat ik thuis kwam, tot vrienden die naar mijn huis gaan om mijn hond uit te laten en mijn dieren te voeren, tot het brengen van voedsel en andere verwondingen die nodig zijn parafernalia, ritten, en prachtige telefoontjes en teksten overspande het gamma en ik kon niet dankbaarder zijn. Ondanks alles wat er op dit moment in de wereld gebeurt, kan ik gerust zeggen Nike Air Max 2017 Womens dat mensen inherent goed en geweldig zijn en dat altijd in gedachten zullen houden!