Welke problemen ondervond u tijdens uw reis?
Dean Karnazes antwoorden: De problemen waren veel. Het weer was soms verschrikkelijk, van extreme hitte door de woestijn van Arizona tot sneeuw en ijzel in de bergen, tot verschrikkelijke luchtvochtigheid in het zuiden. Gelukkig kon mijn lichaam zich aanpassen aan deze snelle veranderingen. Nog meer gelukkig, ik heb geen aanhoudende verwondingen opgelopen (behalve een paar verloren teennagels).
Waren er momenten dat je het gevoel had dat je niet door kon gaan?
Dean Karnazes antwoordt: Er waren veel van dergelijke gelegenheden. Eigenlijk te veel om Nike Blazer Low Femme te tellen. De nacht van de eerste dag van hardlopen was misschien wel de Nike Air Max 270 Hombre ergste. Na 42 mijl door verkeerscongestie en smog te hebben gerend, was mijn lichaam een ??wrak. Ik had overal pijn en wist niet eens zeker of ik de volgende ochtend uit bed zou kunnen komen, laat het nog 74 dagen herhalen! Het was volledig demoraliserend. Ik dacht dat ik veel meer had weggebeten dan ik kon kauwen en dat woog zwaar op mijn psyche.
Te midden van deze sombere depressie vond er een fundamentele verandering www.hurtadoquesada.es plaats in mijn manier van denken. Ik verschoof van het aftellen van het aantal dagen en kilometers dat nog voor me lag en in plaats daarvan de toezegging om gewoon de volgende ochtend uit bed te komen en mijn uiterste best te doen. Wees de beste die je kunt zijn, zei ik tegen mezelf. De uitkomst van een lange race is altijd onzeker, maar als ik zou falen, zou ik dat tenminste doen wetende dat ik Nike Air Pegasus 83 Herren er alles aan had gedaan, dat ik alles wat ik op pad had op mijn best had achtergelaten. Ze zouden me ofwel meenemen in een ambulance, of ik zou het halen. Dat was mijn inzet.
Beschrijf uw dagelijkse routine.
Dean Karnazes antwoordt: het was erg glamoureus. (HA-HA!) Ik zou om 4:00 uur opstaan, acht tot 15 uur rennen en de volgende dag herhalen. De kortste dag was ongeveer 36 mijl; de langste was rond de 70. Soms kon ik 's nachts niet slapen, dus Nike Air Max Tavas Womens moest ik rennen. Tijdens veel van de 5-K's zou ik een late start op de weg krijgen, vaak in de middag. De kilometerstand van deze 5-K's werd niet bijgehouden in de totale afstand, dus ik wist dat ik de verloren tijd en verloren mijlen moest goedmaken.
Hoeveel heb je opgehaald voor Action for Healthy Kids?
Dean Karnazes antwoordt: ik denk dat het totaal bijna $ 200,00 is geworden. Dit, zoals je je kunt voorstellen, maakt me enorm trots.
Hebben mensen uw inspanningen ondersteund? Wat was de meest Nike Air Pegasus 83 Mens bemoedigende zin die je tijdens je reis hoorde?
Dean Karnazes antwoordt: duizenden Nike Air Max Thea Damen mensen kwamen langs om me onderweg te ontmoeten. Ik hoorde veel bemoedigende woorden, hoewel waarschijnlijk de meest aangrijpende van mijn vader kwam te midden van een zware regenbui: "Het leven gaat niet over hoe je de storm hebt overleefd," zei hij, "het gaat over hoe je erin danste de regen."