Als je net als ik bent, voel je een zekere mate van schuldgevoel over het hebben van zo'n geweldig leven wanneer tragische gebeurtenissen zoals de aardbeving in Ha?ti plaatsvinden. Ik stond het afgelopen weekend aan het begin van de Rock'n Roll Roll Marathon in Arizona en probeerde met deze tegenstrijdige emoties te worstelen. Hier stond ik, in uitstekende fysieke conditie, om een ??marathon te lopen, terwijl anderen die minder geluk hadden midden in onvoorstelbare ontberingen zaten. Het leek allemaal zo overweldigend; wat kan ik mogelijk doen om te helpen?

Ik denk dat het beste antwoord is: Nike Cortez Hombre doe wat je kunt. Natuurlijk kun je niet alles doen, maar je voelt je zeker een stuk beter als je tenminste iets doet. Daarom was ik zo opgewonden toen ik een telefoontje kreeg van mijn vriend Nike Air Presto Womens en radio-DJ, Irish Greg, bij het toonaangevende station van de Bay Area, KFOG, om iets te doen. Als hardloper had hij het idee om tijdens de KFOG Morning Show een marathon te lopen om geld in te zamelen voor de Ha?ti-hulpverlening. "Tel me in!" Vertelde ik hem.

Greg maakte afspraken om twee loopbanden de studio in te laten gaan, zodat we elk een marathon konden lopen om donaties op te halen. Om eerlijk te zijn, was het lopen van een marathon op een loopband direct na het uitvoeren van de Rock'n Roll Roll Marathon niet iets dat ik in het bijzonder wilde doen, maar het was voor zo'n goed doel dat ik het niet voorbij liet gaan. Dit was mijn kans Adidas Superstar Dames om te doen wat ik kon.

Tijdens de marathon van vanmorgen hebben we meer dan $ 35.000 ingezameld voor de noodhulp in Ha?ti, en de donaties blijven binnenkomen! Ik heb een beetje pijn, dat Nike Air Vapormax Femme is zeker, maar het was het zeker waard! Hoewel er veel meer nodig is, ben ik er trots op dat ik tenminste iets heb gedaan.

Baron Hansen zei ooit grapje: "Het leven is kort ... het lijkt langer." Ironisch genoeg, als onderzoekers in Duitsland het goed hebben, is de grap misschien op hem.

Duitse wetenschappers hebben ge?dentificeerd, "Direct bewijs van een anti-veroudert effect van lichaamsbeweging," zei een van hen in een verklaring. In hun stroomgebiedstudie keken deze onderzoekers naar marathonlopers en triatleten die al tientallen jaren trainden en ontdekten dat duursporten lijken anti-verouderingseffecten op moleculair niveau te hebben.

In essentie wordt gedacht dat regelmatige deelname aan duursporten het verouderingsproces vertraagt ??door de uiteinden van iemands chromosomen te behouden, telomeren genoemd. In theorie Nike Air Max 180 Dames maakt de afbraak van chromosomen deel uit van wat ons ouder maakt, dus alles dat deze verslechtering verlengt, zal ons helpen jonger en langer te blijven. Misschien is LSD de volgende anti-aging rage (lange lange afstand, dat wil zeggen).