Ik hou Nike Air Max 720 Damen van hardlopen in jassen - vooral die met duimgaten. Dit jasje was licht genoeg dat ik het kon dragen zonder bang te zijn om 'te warm' te worden. Het heeft ritsen op de zakken, perfect voor het vasthouden van je sleutels of creditcard of iets dat je niet uit wilt vallen tijdens een run. Het heeft ook een derde zak boven de borst direct naast een LED-licht. DAT IS JUIST. Er is een reden waarom het de 'nachtwacht'-jas wordt genoemd. Er is een dunne 10,5 ″ LED-strip die van de linkerborst over de schouder loopt om 's nachts zichtbaar te zijn. Het heeft twee instellingen - een continu licht en een knipperfunctie. Om de zichtbaarheid te vergroten, heeft het reflecterende strips langs de voorkant, armen en achterkant om de reflectiviteit te verbeteren.

Het eerste dat opviel aan het shirt was het gemêleerde houtskoolpatroon. Gekoppeld Nike Air Presto Damen naast de modnight blue, werkten de twee goed samen. Ik ben nooit een fan van effen shirts en hoewel er niets op staat, heeft het een mooi, soepel ontwerp opgeleverd. Het shirt was zacht, maar had wel wat gewicht. Het werkte goed voor mij als ik in de stad rende, omdat er meestal een kilte in de lucht is en een vrij constante wind. Het shirt blijft uitstekend zichtbaar en heeft reflecterende details ingebouwd in het naadloze ontwerp.

Ik ben moeilijk te plezieren met shorts. Ik geniet er niet van om in korte broek te rennen met ingenaaide voeringen. Omdat deze ze NIET hebben, was dat een pluspunt voor mij. Hoewel de shorts maar één kleur hebben, is er een verschil in textuur en materialen dat ik intrigerend vond. De voorkant van de shorts is gemaakt van een lichtgewicht wicking materiaal en de achterkant is van ademend mesh-materiaal. Nike Air Max 270 Mujer Meestal krijgt u het een of het ander en deze dachten “out-of-the-box” in het aanbieden van beide. Omdat de voorkant het grootste deel van de wind vangt, beschermt het je tegen de elementen en voert het zweet af. De achterkant van de shorts is licht van gewicht en voelt heel zacht aan, wat fijn is. Het heeft ook een ritsvak aan de achterkant over de grootte van een creditcard, perfect voor het houden en kleine dingen die je misschien moet meenemen.

Ik zit hier met een latte aan mijn zijde, dus ik moet wat liefde geven aan mijn Nespresso. Het is de kleine slanke en ik denk dat het de perfecte machine ter grootte van een appartement is. Ik heb deze echt schattige kleine espressokopjes voor als ik de espresso gewoon zonder melk wil drinken. Onlangs heb ik ge?nvesteerd in de Aeroccino melkopschuimer en ik wou dat ik dat Nike Cortez Mujer eerder had gedaan - nu kan ik thuis lattes maken.

Ik doe minstens twee of drie keer per week aan yoga, dus ik breng veel tijd door op mijn mat. Ik heb een Yoga Design Lab-mat en deze is prachtig. Het heeft een bovenlaag van microfiber, dus ik heb geen extra handdoek nodig, zelfs niet bij hete yoga. (Om eerlijk te zijn, ik ben geen vreselijk zweterige persoon.)
Ik bekijk een segment in de Today Show over lichttherapie. Ik denk dat ik mijn Happy Light niet nodig heb in SoCal omdat ik overdag nog steeds zon kan krijgen, maar ik vond het Nike Air Max 2017 Hombre relatief nuttig toen ik in NYC woonde. (Ik ben begonnen met het schrijven van dit bericht vóór de tijdsverandering en ik kan deze mening herzien nu de zonsondergang vóór 17.00 uur is.)
Ik kwam terug om dit toe te voegen - ik heb deze panty's van Lorna Jane en ze zijn nogal levensveranderend. Ze zijn een goede strakke die je kunt dragen om te trainen of gewoon om op te hangen. Ik hou niet van mijn buik, maar ze zijn heel hoog getailleerd en flatterend. Niet goedkoop, maar ze waren te koop bij mijn LJ.

Je kunt doorgaan en me voor de gek houden, maar ik heb Lucy een Furbo. Lucy? Wie maak ik een grapje, het is allemaal voor mij. Ik kan haar inchecken als ik niet thuis ben, met haar praten en haar traktaties geven. Ze heeft het echter al ontdekt en zit er soms gewoon voor als ik thuis ben en wacht tot het haar snoepjes gooit.