Mensen die hun workouts op internet delen, krijgen veel stok, vaak onnodig. Ja, er kan veel opscheppen, veel poseren en veel ego's zijn. Maar er is ook veel moed.
In elk aspect van je leven, als je een doel hebt waar je naartoe wilt werken, waarvan je weet dat het moeilijk zal zijn en dat er een kans is dat je het misschien niet doet, maar je bent bereid om de wereld te vertellen en ze te laten kijken probeer je, dan groet ik je.
Ik ben verschillende keren op mijn gezicht gevallen op deze blog. Ik heb geprobeerd Adidas Zx 750 Damen en slaagde er niet tweemaal in een Boston-kwalificatie uit te voeren en faalde voordat ik het daadwerkelijk had bereikt. Ik trainde voor een Ironman en slaagde er niet in om binnen de cut-off te komen. Maar geen van deze was het einde van de wereld. Bij elke mislukking leerde ik dingen over mezelf, stond op en probeerde het opnieuw.
Ik begon te schrijven over bijna negen jaar geleden toen ik er niets van wist, inclusief wat ik deed. In de loop der jaren, terwijl ik me heb ontwikkeld als hardloper en coach, heb ik minder gedeeld over mijn eigen training en meer advies dat je misschien nuttig vindt en wat bobs die je misschien leuk vindt.
Het was de laatste 10 weken echter leuk om terug te gaan naar die vroege dagen en je mijn training voor de halve marathon te laten zien. Om te laten zien dat dingen vaak niet volgens plan Asics Gel Lyte 5 Femme verlopen, dat mensen niet onfeilbaar zijn en dat het bereiken van een doel hard werken vereist. In de weken dat de training niet volgens plan was verlopen, zou het gemakkelijk zijn geweest om dat te verdoezelen of een bericht over te slaan, maar waar heb je daar zin in?
Elke maandagochtend bevat mijn inbox e-mails van mijn online coaching-klanten. Soms bruisen ze van opwinding omdat hun lange weekend goed is verlopen, andere keren is het minder goed gegaan en voelen ze zich behoorlijk somber over hun hardlopen. Hoe dan ook, ik doe mijn best om ze te richten op de komende week. Ik wil niet dat ze nerveus zijn om me te e-mailen als ze een slechte week hebben gehad; onze coachingrelatie hangt af van volledige eerlijkheid. En ik voel dat eerlijk zijn over mijn eigen training daar onderdeel van is.
Dit wordt mijn laatste trainingsupdate Nike Air Max Jewell Damen vóór de halve marathon. De afgelopen weken waren een beetje rotsachtig. In de afgelopen week heb ik meer tijd op de bank van de fysio doorgebracht dan ik heb gelopen. Maar ik ben nog steeds van plan om op een raceochtend in de rij te staan ??om die 99 minuten de helft van mijn beste kans te geven. Om hard te rennen en te zien wat er gebeurt. Als dat betekent dat ik halverwege stop, heb ik dat al eerder gedaan en ben ik teruggekaatst.
NB: Ik heb geen pijn aan mijn been, maar het klopt niet helemaal. Mijn fysio heeft me groen licht gegeven om aan de race te beginnen - ik ben niet roekeloos met mijn gezondheid. Wees alsjeblieft niet roekeloos met die van jou. Er zijn belangrijker dingen in het leven dan een PB.
Er is een Nike Air Max 720 Dames gevoel van bevrijding dat ik momenteel ervaar. Ik had de afgelopen weken een beetje gestrest om dit samen Nike Air Max 97 Mujer te stellen. Boos op mezelf omdat ik er zo lang over gedaan heb om me te organiseren. Gefrustreerd dat mijn lichaam (en geest) dit kleine ding genaamd slaap nodig heeft.
Maar dat is allemaal vervangen door opwinding dat er iets is gemaakt. Er is iets de deur uit, perfect of niet. Ik weet zeker dat er een typefout of een grammaticafout is. Ik hoop dat ik geen steden verkeerd heb ge?tiketteerd of de afkorting van een staat heb verknoeid. Ik hoop dat je vergevingsgezind zult zijn terwijl ik dit aan het uitzoeken ben. Ik weet meteen dat er foto's ontbreken uit steden die er deel van uitmaakten, maar ik kon minstens één foto toevoegen van elke stad die me er één stuurde ... en er waren zoveel mooie.
De e-mailontploffing was Nike Air Max Tn Womens eenvoudig en to the point. Toekomstige zullen meer informatie over recente blogposts bevatten en worden ontworpen met een beetje meer flair, omdat we allemaal flair willen, denk ik. Net als bij hardlopen, zal dit proces evolueren van "afwerken" naar het instellen van enkele enorme PR-tijden. Zie wat ik daar heb gedaan?