En zo is het week 20 van mijn Ironman-training. De weken zijn vrij snel voorbijgegaan - het is bijna vier weken sinds de marathon van Londen, maar het lijkt nog maar een paar dagen geleden.
Ik heb af en toe ‘Shit, shit, shit, ik ben niet voorbereid, ik doe niet genoeg, wat heb ik de afgelopen 20 weken gedaan?’ Dat ik probeer te pacificeren met een zeer technisch stuk triatlonkit. Het is een notitieboekje met bloemen en vogels aan de voorkant.
Aan het begin van een week noteer ik in het notitieboekje de training die Nike Air Presto Womens ik van plan ben om die week te doen. Soms wordt dat doorgestreept en veranderd. Soms worden dingen doorgestreept en niet weer toegevoegd. Het helpt me om uit te vinden waar ik alle training in ga passen, waar ik mijn leven in ga passen en om ervoor te zorgen dat ik zo nu en dan een rustdag neem en nog een keer. En het helpt me te beseffen dat ik 20 weken niet op mijn kont heb gezeten, of wanneer ik dat heb gedaan, die ass een fietszitje eronder heeft gehad.
Ik weet niet of ik enig idee had hoeveel training dit hele Ironman-gedoe zou vereisen totdat ik al had besloten het te doen. Ik doe niet zoveel als anderen, maar hopelijk doe ik wat goed voor me is. Dus, voor het geval je je dat afvraagt, zo ziet week 19 eruit.
Hier zijn enkele citaten van de site:
Stel je voor dat je squats doet in een LES MILLS GRIT ? -klasse ... stel je Nike Air Vapormax Homme nu voor dat je moet duiken om te voorkomen dat Nike Air Pegasus 83 Damenobjecten overvliegen in een virtuele hindernisbaan. Stel je voor dat je jabs doet in een BODYCOMBAT ? -klasse ... stel je nu voor dat je voorwerpen moet slaan terwijl ze vanuit de verte op je af schieten. Stel je voor dat je een heuvel beklimt in RPM ? - stel je nu voor dat je 's nachts in de Alpen een gigantische berg beklimt.
Het project: IMMERSIVE FITNESS ? omringt deelnemers met video-inhoud van bioscoopkwaliteit die wordt geprojecteerd op schermen van een speciaal daarvoor ontworpen studio. Instructeurs geven oefeningbewegingen perfect gesynchroniseerd met muziek en afbeeldingen, waardoor een echt meeslepende fitnesservaring ontstaat. Het nieuwe concept is de integratie van technologie, trainingseducatie en creatief ontwerp.
Het is een combinatie van technologie uitwerken en toevoegen. Nike Internationalist Womens Beschreven als ge?nspireerd door "meeslepende tenten op muziekfestivals en de video-innovatie Nike Air Max 90 Herren op concerten zoals Beyonce en Kanye West" IMMERSIVE FITNESS wil de manier waarop we trainen opnieuw vormgeven.
Les Mills en Reebok werken samen om ‘The Project’ te promoten via Instagram hier en er zijn een aantal mooie foto's en video's voor jou om te zien wat er aan de hand is. Ze hebben een interactieve wereld gecre?erd voor je training ... maar gaan nog een stap verder en doen het in een groepsatmosfeer. We hebben het op kleinere schermen op een hometrainer zien gebeuren, of het in je woonkamer op een goksysteem gezien, maar dit brengt het terug naar het gemeenschapsaspect waar je met anderen gaat trainen en hun intensiteit en energie voedt.
Op dit moment is er een 5-stadstour door Europa en er zijn plannen voor een US Tour in 201Nike Air Max 270 Dames 5 met pop-up en gebouwde studio's zodat je IMMERSIVE FITNESS kunt ervaren. Zoals ik hierboven al zei, ik vind mezelf niet zo vaak in de sportschool of studio, maar wed dat je naar beneden zou gaan omdat ik over auto's zou springen en tegen monsters moest vechten ... op een scherm natuurlijk. Als iets me in het echte leven probeerde aan te vallen, zou ik waarschijnlijk mijn hardloopschoenen aan doen en in een comfortabel tempo van 8 minuten wegrennen voor ongeveer 20 km. Op dat moment zou ik aannemen dat alles wat me achtervolgde moe was. Zo niet, dan lijkt het erop dat ik misschien meer van deze lessen moet volgen.