Het volgende wat er gebeurde, begon vreemd te lijken. Mensen en vrienden begonnen te zeggen dat ze hetzelfde probleem hadden. Verschillende apparaten, verschillende creditcards, hetzelfde verhaal. Sommige van die mensen konden bij de derde of vierde poging binnenkomen, anderen hadden minder geluk. Een paar uur later begon @seawheeze te Nike Air Max 270 Dames antwoorden op de mensen met dezelfde problemen. Ze antwoordden gepast en zeiden dat ze de informatie zouden doorgeven. Op dit moment waren alle registratiespots gevuld ... het registratieproces was binnen 20 minuten afgelopen, alles was voorbij.
Hier is het ding. Registratie gestart om 10.00 uur. Door middel van sociale media hield de race mensen op de hoogte en Nike Air Huarache Dames informeerde ze over wat er gebeurde. Ze antwoordden op mensen die hun bezorgdheid uitten - misschien was het niet wat we wilden horen, maar het was professioneel en tijdig. Tegenwoordig slagen sommige merken er niet in om die minimale hoffelijkheid te doen. Binnen 6 uur hadden ze op sociale media gereageerd door hen te laten weten dat ze op zoek waren naar iets in hun inbox. Nog een stap die boven Nike Air Max 270 Damen en buiten gaat. Ze hadden net de e-mail kunnen verzenden. Met junkbox-filters was het een leuke touch om mensen te laten weten: Nike Air Max 270 Donna hey, we gaan je iets sturen, maak je er klaar voor.
Toen was het daar. De juiste stap die levenslange relaties met consumenten kan opbouwen of bestaande relaties kan versterken: we erkennen dat het een vergissing aan onze kant was en we zijn het nu aan het repareren, dit jaar staat u klaar voor 2017 als u dat wilt.
Ik ben het grootste deel van 2015 gewend geraakt aan hardlopen zonder muziek in mijn oren. Vaak bevond ik me midden in een race die ge?rriteerd was door de muziek waar ik naar luisterde - dat kan in waarheid meer zeggen over mijn selectie van afspeellijsten. Maar er zijn tijden, zelfs vandaag, dat ik wou dat ik iets had om de monotonie van een lange run te verbreken.
We waren gewend om realtime statistieken om onze pols te hebben, maar sinds kort zijn er enkele nieuwe integraties in wat hardlopers in hun oren horen. Apps leveren nu feedback via audio van tempo Adidas Ultra Boost Mujertot afstand tot cadans helemaal tot in-the-time coaching - u begeleiden bij een bepaalde training. Toen Runner's World me vroeg om de nieuwe Oakley Radar Pace eens te proberen, was ik een beetje terughoudend omdat ik zelden met iets in mijn oren ren, maar ik herinnerde me dat ik vorig jaar door snelheidstrainingen ging en vergat wat mijn volgende afstand of split moest zijn worden. Misschien is het gemakkelijker om een ??coach audio-instructies te laten geven dan te stoppen om naar een stuk papier te kijken of te hopen dat de in inkt op mijn pols geschreven workout niet wegzweet.
Het korte verhaal is dat ze Bluetooth EarPods zijn ingebouwd in Oakley-glazen. Met behulp van Intel-technologie wordt het gekoppeld aan een app op uw telefoon die een realtime spraakgestuurd Adidas Zx 750 Damen coaching-systeem kan leveren (ze kunnen ook muziek afspelen!) Het kan ook worden gekoppeld met andere externe sensoren om de vermogensoutput, HR, snelheid, cadans,Nike Air Max Zero Damen afstand, tijd, alle essenti?le dingen die we gewend zijn te zien om onze pols.
Er is een ingebouwd touchpad op de poten (van de bril) voor bedieningsfuncties, het verwijderen van de rommel van akkoorden of knoppen. Het is waterbestendig, microfoon ingeschakeld en wordt zelfs geleverd met verschillende lenzen als je ze nodig hebt.