Net als een van de commentatoren op een van mijn recente berichten, probeer ik weliswaar hard te treuren. Als ik naar voren leun, gaat het sneller weg, toch? Misschien misschien niet. Maar net als bij het lezen van onderzoeken naar eierstokkanker, het lezen van elke chemo die we hebben geprobeerd, elke Nike Air Max 270 Uomo operatie die ze had ondergaan en uiteindelijk de tekenen van overlijden, nu kan ik niet stoppen met lezen over verdriet.
Iemand deed de suggestie om het werk van Claire Bidwell Smith te bekijken. Voor degenen onder u die niet bekend Nike Air Presto Hombre zijn met haar, ze is een rouwtherapeut die haar beide ouders op 25-jarige leeftijd verloor en uitgebreid over het rouwproces schrijft. Ik ben haar boek After This gaan lezen, dat gaat over haar pogingen om de existenti?le vraag te achterhalen van wat er precies na dit leven is.

Een van de belangrijkste punten die ik tot nu toe heb gelezen (ik zit er ongeveer 1/3 in) is dat we mensen niet herinneren aan hun kleding of in welke auto ze reden - hoewel haar op Titanic ge?nspireerde jurk uit 1998 niet te vergeten is , haar onhandige ole Lincoln was niet - maar eerder door de verhalen die ze achterlieten, Nike Cortez Femme de invloed die ze hadden op mensen.
Ik ga op een gegeven moment weer over fitness schrijven - ik train immers weer voor de NYC Marathon - maar dit is ook grotendeels een blog over mijn leven geweest, en dit verlies is nu het grootste Nike Air Max 2017 Damen in mijn leven.

Het pad was uitdagend. We verspreiden ons onderweg, vallen in natuurlijke roedels en houden een informeel gesprek. Er was geen race, geen jockey voor positie, geen competitie. Het was een heel andere ervaring voor mij en een echte "no-drop" -groep. Uiteindelijk bereikten we allemaal de piek in onze eigen tijd. We zaten allemaal in hetzelfde zonlicht. We zagen allemaal hetzelfde ongelooflijke uitzicht. Levensles: niemand wacht op de top van een berg.

De rest van het weekend was vol energiek gesprek over hardlopen (natuurlijk), vrouwelijkheid, definities van familie en liefde, roeping, risico's nemen en 'goede keuzes maken' (in de wijze woorden van Courtney Dauwalter). We spraken over het belang van gemeenschap, van je squadron, je BFF's en je trailzusters om je te machtigen. Ik had er overal voor kunnen kiezen. Nike Air Max Command Womens Ik dacht dat ik gewoon op zoek was naar een beetje kleur in mijn leven. In reflectie denk ik dat ik inspiratie zocht. Ik vond dat en een paar nieuwe vrienden.

En dus wilde ik een verhaal vertellen dat de onbaatzuchtigheid van mijn moeder belichaamt. [Opmerking van een redacteur: ik heb het heel moeilijk met werkwoordstijden hieromtrent. Noch verleden noch heden lijken op dit moment ...]

In de dagen voorafgaand aan haar dood, en in de dagen rondom die wervelwind van emoties van haar dood, wakker en begrafenis, werden zoveel mooie, emotionele verhalen over haar verteld. Een van de woorden die steeds opnieuw werd gebruikt, was 'onbaatzuchtig' en het volgende verhaal werd vaak herhaald:
'Weet je nog dat Carol' s avonds laat in de trein stapte om naar Washington te gaan omdat Theodora ziek was? '
Het was eind 2007 of begin 2008, ik Nike Air Max Command Uomo kan het me niet herinneren, maar ik had een ruw geval van bronchitis gekregen, was overweldigd op het werk en Bailey was maar een kleine pup. Ik had gewoon een rotdag en ik belde mijn moeder in tranen, gefrustreerd. “Wil je dat ik naar Nike Air Max 90 Mujer Washington kom?” Ik verzette me eerst, maar uiteindelijk, door tranen, verstikte een ja.
Het moet op zijn minst 19 of 20 uur zijn geweest toen we praatten, maar dat maakte mijn moeder niet uit, die mijn vader vroeg om haar naar Metro Park in NJ te rijden om op de trein van 21 uur naar DC te stappen.