Het feit dat onze kinderen niet thuis woonden, is het meest dramatische verschil in mijn leven sinds mijn laatste 100 jaar. De dagelijkse stressniveaus zijn vandaag aanzienlijk verminderd in vergelijking met toen de kinderen druk waren met sporten op de middelbare school, sociaal drama en academische druk . Toen mijn man en ik de meeste weekends met onze kinderen doorbrachten tijdens hun reis lacrosse toernooien terwijl mijn ultravrienden (die lege nesters of kinderloos waren) grote avonturen in de bergen ondernamen, voelde ik veel FOMO, maar wist dat de dag zou komen toen ik de vrijheid had om een ??groot ultraproject aan te pakken ... zolang ik gezond genoeg was om deel te nemen! Die weekenden met de kinderen waren natuurlijk puur goud. Naast onbetaalbare tijd voor het gezin zorgden ze voor Nike Air Max Thea Damen een natuurlijke doorbraak in de Nike Air Max 2017 Womens sleur van de ultra-trainingscyclus, waardoor ik niet verbrand en gewond raakte, dus toen de tijd rijp was, kon ik een enorme inzet als OD aannemen. Levensstress heeft een echte impact op mijn energie en focus, en ik voel me deze keer absoluut "lichter".

Trainingspartners. Er is een dorp voor nodig om me voor 100 in vorm te krijgen! Het was zoveel gemakkelijker om alle verschillende workouts op verschillende momenten van de dag te doen, wetende dat ik een vriend klaar had staan ??om met me mee te doen. Gelukkig beantwoordden mijn trouwe rennende vrienden de oproep toen ik de verzoeken om gezelschap uitbracht. Jason duwde me door de zware trainingen; Michelle, een oude vriend die onlangs terug naar de stad is verhuisd, reed op vrijdagochtend gemakkelijke kilometers met me voordat we naar de sauna Nike Air Max 180 Womens gingen. John was om 5.15 uur een andere vaste metgezel (hij trainde ook voor OD), zelfs toen we allebei klaar waren om met speedwork klaar te zijn. Joan, een snelle roadie, vergezelde me voor een 15-mijl "dag in nacht" -run op een vochtige vrijdagavond nadat we allebei een volledige dag op het werk hadden gezet, terwijl Harry zijn uiterste best deed om me na 11 mijl te vergezellen na een zware 10k tempo-inspanning en Jeff (mijn OD-crew en pacer), voerden een aantal hitteacclimatisatieslogs met me uit, waaronder eentje die om 11:00 uur begon op 90 graden hitte op Moederdag.

Opwinding. De vier 100's die ik heb afgerond zijn Massanutten Mountain 100 (2005), Western States 100 (2006) en Grindstone 100 (2008/2009). Deze afwerkingen hebben me geleerd dat ik, om 100 mijl “succes” te vinden - of ik nu onder de afsluiting stop of een Nike Air Max Thea Mujer zilveren sub-24-gesp haperde - echt enthousiast moet zijn over de baan, de trainingscyclus en de uitdaging die deze met zich meebrengt. Elk van die races, allemaal om verschillende redenen, was ongelooflijk LEUK om voor te trainen. MMT was mijn eerste 100; WS was de droom 100, en Grindstone was op al mijn favoriete lokale paden. Als het pad niet erg inspirerend is, als stress door het leven slimme training of racen onmogelijk maakt, of als de wens om mezelf buiten te zetten niet brandt, gaat het gewoon niet gebeuren. Zoals Dylan Bowman vorige week in deze fascinerende podcast tegen Mario Fraioli zei: "Tenminste voor mij is de belangrijkste beperkende factor voor succes vaak hoe opgewonden ik ben om mezelf te begraven." OD100 is het perfecte "enge ding" dat me in alle opzichten zal testen mijn zwakheden, en hoewel ik niet van plan ben mezelf te begraven in mijn zoektocht naar die Adidas Zx 750 Femme sub-24, zal ik dat doel najagen met vertrouwen, vastberadenheid, passie, opwinding en zonder angst.

Ik ben zo opgewonden om je deze gastpost van mijn vriend Amy te brengen. We kennen elkaar al sinds lang toen ik in DC woonde, en ik zal nooit vergeten hoe ze er op mijn minst voor me was. Een paar jaar geleden werd ze yoga-instructeur, en we maakten opnieuw verbinding, en ik ben zo blij om haar terug in mijn leven te hebben, zelfs als het meestal alleen via e-mail is.
Amy is de oprichter van ProYOGA USA en voormalig DC-politico. Volg haar (en haar puppy !!!) op Instagram @proyogausa.

Benadrukt door de verkiezingen, de aanval van politiek nieuws en de anticipatie op de resultaten van dinsdagavond? Deze samengestelde yogahoudingen richten zich op die delen van het lichaam die de spanning van de laatste dagen van de presidenti?le campagne voelen, terwijl ze de geest kalmeren en kalmeren. Nike Air Max Tavas Womens Doe deze reeks, of kies gewoon een of twee favoriete poses, zo vaak Nike Air Max 97 Womens als nodig tussen nu en dinsdagavond.