Ik sliep vanmorgen totdat de zon door mijn ramen me wakker maakte, en ik luierde rond tot de middag. Een oude vriendin uit DC had me een paar weken geleden gemaild dat ook zij nu in NYC woonde en wilde zien of ik bij elkaar wilde komen. Ik ging naar Brooklyn om haar te ontmoeten in Prime Meats, een schattig boerderij-aan-tafel restaurant in Carroll Gardens. Toen we het over D.C. hadden, realiseerde ik me voor de miljoenste keer dat bijna zeven jaar geleden hierheen komen de beste beslissing was die ik ooit had kunnen nemen.
Het weer was FREAKING prachtig vandaag, dus Nike Air Max Zero Womens ik stapte een paar stops vroeg uit de metro en slingerde gewoon mijn weg naar huis, stopend om in Madison Square Park te zitten om Andie's boek af te Nike Air Max 95 Mens maken. Ik heb wat meer tijd nodig om erover na te denken en mijn gevoelens erover te verteren, maar verdorie. Haar schrijven is mooi en ze is ongelooflijk open en kwetsbaar over haar problemen met voedsel. Het was het soort boek dat ik nooit wilde be?indigen. Terwijl ik daar in het park zat te lezen, kwam ik Melissa en haar lieve kleine pup tegen. Ik hou van Bailey tot de dood, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet altijd een beetje jaloezie zou krijgen als een lieve kleine muffin aan me opdringt en me veel kusjes geeft en me van energie smoort.
Ik bereid morgen wat Brussel voor onze Friendsgiving op het werk, en ik ben heel blij dat ik deze (korte!) Werkweek lekker Adidas Ultra Boost Femme rustig kan ingaan. Zelfzorg wordt niet overschat, zo blijkt!
Winterrennen ... je zult honderden tips + trucs vinden die op internet rondzweven. Iedereen heeft Nike Roshe Run Womens zijn eigen methoden om van onder warme dekens te praten, door de kille wind te vechten + rechtop te blijven op gladde paden. Maar hoe zit het met het afdoen van je hardloopschoenen + het verkennen van een paar nieuwe manieren om in beweging te komen + op verkenning gaan?
Zoals velen van ons ging ik de Wintermaanden met serieuze vastberadenheid tegemoet; de sneeuw zou me niet weghouden van mijn mijlen na mijlen van trail-therapie! Ik ging rennen in de sneeuw ... lagen toevoegen, tractie + beenkappen als het weer het vroeg. Behalve, dat gebeurde niet. In plaats daarvan was ik vergeten hoe ik moest rennen + ontdekte sneeuwschoenen + backcountry rijden.
Ik meldde me niet aan Nike Cortez Hombre voor een voorjaarswedstrijd [na jaren van langzaam leren leiden ze alleen maar tot halverwege de winter afsmeltingen over het gebrek aan legitieme training in mijn leven] dus ik heb behoorlijk wat vrijheid over hoe, wanneer + waarom ik ga naar buiten. Maar zelfs als je een trainingsplan hebt om elke dag uit te checken, kan het perfect zijn om naar buiten te gaan met nieuwe sneeuwuitrusting. Trompen met sneeuwschoenen of bergop skillen zal je core, benen + stabilisatoren serieus trainen.
Ten eerste, je lichaam zal een paar nieuwe spieren laten werken terwijl je jezelf leert om sneeuwschoenen of langlaufen / skien. Ten tweede zullen je hersenen waarschijnlijk de nieuwe uitdaging verwelkomen, waardoor het gemakkelijker wordt om jezelf te motiveren in het koude winterweer.
Het uitproberen van een nieuwe activiteit zal wat opwinding Nike Internationalist Hombre toevoegen aan je dwaalt door het bos + wie heeft er geen ander excuus nodig om opgepept te worden over stoeien in de sneeuw ?! Omdat bijna elke trailactiviteit je core + onderlichaam gebruikt, zul je ook de positieve impact kunnen voelen die dit zal hebben op je hardlopen of wandelen. De alpinisten + ski-bergbeklimmers hebben ongelooflijke dijen omdat ze ze verdienden ... ploegen door de sneeuw op weg naar bergwanden.
Natuurlijk gaat dit niet alleen over het beklimmen van een bergwand. Zelfs degenen onder u die in vlakkere gebieden wonen, een beetje zoeken + rondvragen, ik weet zeker dat u een paar nordic ski's + sneeuwschoenpaden zult ontdekken die het ontdekken waard zijn. Zelfs zonder de steile beklimmingen zul je een paar nieuwe spieren in je heupen vinden van de inspanning die nodig is om het parcours in verse sneeuw te Nike Air Huarache Damen doorbreken, op onbekend schoeisel te balanceren + je lichaam vooruit te stuwen met extra uitrusting aan je voeten.