Als je de US Olympische Trials 2016 in LA op 13 februari hebt gemist, heb je een ongelooflijke twee plus uren racen gemist. Ik was veel meer enthousiast over het zien van deze race dan over het kijken naar de Super Bowl een paar weken geleden. Ik wist dat jarenlange training en voorbereiding neerkwamen op deze ene race voor deze atleten, en ik wilde geen enkel moment missen. Wat ik trouwens bijna deed omdat ik vergat dat het om één uur begon ... godzijdank voor de DVR! Het had alle drama, spanning en actie waar je op zou Nike Air Max Command Dames kunnen hopen in een marathon. Er waren hoogtepunten, dieptepunten en verrassingen. Er waren momenten van schoonheid en momenten van diepe gevoelde teleurstelling. Al met al was het alles waar je op kon hopen in een race, en de racers hebben het echt allemaal achtergelaten. Aan het einde van dit alles voelde ik dat er 5 belangrijke afhaalrestaurants waren voor de race die ik hieronder deel.
Zorg ervoor dat je je mening deelt in het commentaargedeelte aan het einde van het bericht!
Het maakt niet uit hoeveel je traint en hoeveel situaties je ook probeert voor te bereiden, er is altijd de kans dat je op de dag van de race of de race zelf of je eigen lichaam je een curve-bal geeft die je niet had verwacht. Met temperaturen rond de 70 graden, hadden racers te maken met de heetste Olympische proevenmarathon op record. Warmte brengt veel Nike Air Max Zero Damen uitdagingen met zich mee, waaronder krampen en uitdroging, waarvan Shalane Flanagan uit eerste hand kon getuigen. Terwijl ze deelde met Runner's World: "Ik was echt duizelig, koude rillingen, piep in mijn oren, kon niet recht kijken." Met zoveel aan de lijn, echter, zegt Flanagan dat ze haar "lichaam naar een plek heeft geduwd waar ik nog nooit ervaren."
Ondersteuning en teamwerk gaan ver
CbLmwDgUYAEwVynDe scène toen Flanagan de finishlijn overschreed en werd gevangen door Amy Cragg zei het allemaal. Gedurende 26,2 mijl vochten deze ongelooflijke vrouwen samen om een ??doel te bereiken waar ze de afgelopen jaren onvermoeibaar aan hadden gewerkt. Na een teleurstellende vierde plaats in Houston in 2012 werd Cragg naar de overwinning gedreven door slim racen en de oprechte steun van haar teamgenoot Flanagan. Ze hielpen elkaar het Nike Air Max 270 Mujer grootste deel van de race stap voor stap te dragen voordat Cragg uiteindelijk wegtrok voor de overwinning. Finish 1-3 Cragg en Flanagan lieten de wereld zien dat hoewel hardlopen wordt gezien als een solosport, de ondersteuning van een teamgenoot en de wil om een ??gedeeld doel te bereiken, je kan helpen door de moeilijkste plekken van elke uitdaging te komen.
Daarna ging ik en kocht een aantal van die hippe pedalen waarmee je beide kunt inklikken of gewoon kunt rijden. Volgende stap: zoek uit hoe je erin kunt rijden geknipt. (Nou, ik denk dat het rijden het gemakkelijke deel is ...)
Ik bracht de rest van de dag door met schoonmaken / organiseren / en vervolgens wat verjaardagscadeaus teruggeven. Ter info: J. Crew heeft een geweldige 25% uitverkoop. Ik heb witte jeans gevonden die niet zuigen. Poll: moet ik echt wachten tot Memorial Day om ze te dragen? Ik ben erg onduidelijk waar we hier als wereld op staan. Niet-fashion blogger neemt aan wat ik zag in J. Crew en C. Wonder: veel op militair ge?nspireerde kleding, heel weinig jurken en rokken. Beste winkels: haal meer meisjesachtige dingen erin. Ik haat een broek.
En nu ben ik klaar om te gaan slapen, dromend van Nike Air Vapormax Mujer half-Ironmans en berichten met een jongen over spek.
Vertel me je favoriete tri-blogs. Anders dan die van Victoria, natuurlijk. Zou houden van zowel harde mensen als totale newbs zoals ik.
En een dikke proficiat aan mijn meisje Kimra, die dit weekend een miljoen mijl rijdt: van SF naar Santa Cruz en terug.