Met de Olympische paden nog steeds meer dan een jaar weg, hoe ziet 2015 er voor jou uit? Ga je wijzigingen Nike Air Vapormax Donna aanbrengen in je training en heb je races gepland?
Ik kijk er echt naar uit om aan meer snelheid te werken en dit jaar deel te nemen aan een aantal belangrijke circuitbijeenkomsten. Ik vertrouw erop dat mijn coach de juiste aanpassingen maakt in mijn trainingsplan en we zijn van plan ons dit jaar te concentreren op het ontwikkelen van meer snelheid om mijn Nike Cortez Mens marathontijd te verbeteren. Ik beschouw mezelf meer als een lange-afstandsloper, maar ik ben ook enthousiast om te zien hoe het focussen op meer snelheid werken dit voorjaar me zal helpen om mijn doeltijden in baanraces te bereiken.

Hoogstwaarschijnlijk race ik op Mt. Sac en Stanford beginnen eerder dit jaar en gaan zich dan voorbereiden op Chicago. Running Chicago heeft altijd op mijn "lopende bucketlist" gestaan, dus ik kijk absoluut uit naar het raceseizoen 2015 terwijl ik Nike Internationalist Herren Brooks vertegenwoordig!

Bonus: als je drie mensen ter wereld samen zou kunnen krijgen om mee te rennen, met wie zouden ze dan zijn en hoe zou het gesprek eruit zien?
Ik zou heel blij zijn om Deena Kastor, Amy Hastings en Paula Radcliffe te ontmoeten om te praten over training, voeding, chocolade, reizen en hun ervaringen tijdens de Olympische Spelen!

Maandag: www.cafeverhoeff.nl Ik ging 's ochtends niet naar een Uplift-les en ging' s avonds wat drinken met mijn lieve vriendin Julie. Absoluut de moeite waard om een ??training over te slaan.

Dinsdag: CardioSculpt op het werk ... omdat ik bij een fitnessbedrijf werk. We hebben meestal een paar mensen die elke dag aan een van onze video's werken, wat echt cool is. Ik scheur mezelf meestal niet van mijn bureau af, tenzij ik geen andere workout gepland of een langzamere werkdag heb.

Woensdag AM: OMG, woensdag. Ik begon de vrije dag met Kracht bij Uplift. Om eerlijk te zijn, wilde ik deze les annuleren omdat ik van plan was om 's nachts naar CrossFit te gaan voor een evenement, maar het was te laat tegen de tijd dat ik me dit dinsdagavond herinnerde.

Woensdag PM: Mijn baas werd uitgenodigd voor een CrossFit media-evenement in CrossFit NYC en bracht Adidas Superstar Mens me als haar plus-één, omdat ze me aan het ontgroeien is. Voor jou CrossFit-mensen: we hebben Fight Gone Bad gedaan. Voor niet-CrossFit-mensen: dit is een van hun benchmark-workouts die ze gebruiken om uw vooruitgang te meten. Het was een circuit met vijf oefeningen dat elk een minuut omvatte: roeien, overheadpersen, kettlebell-schommels, muurballen (lieve Jezus) en bokssprongen. Je werkte samen met een partner en elke persoon deed het circuit drie keer, terwijl de andere persoon hun vertegenwoordigers telde en ze aanmoedigde.

Ik heb een keer een CrossFit-training gedaan bij de Reebok CrossFit, en ze gingen ons vrij gemakkelijk af omdat het een media-evenement was. Dat is deze keer niet gebeurd. Deze training was volkomen legitiem, en ik begrijp nu echt waarom jullie CrossFit-mensen van dit soort dingen houden, MAAR we waren een Nike Air Presto Femme van de drie lessen die op dat moment plaatsvonden, wat ongelooflijk overweldigend voor mij was.

Donderdag PM: Ik probeer 's ochtends naar Uplift te gaan omdat ik het gewoon uit de weg kan ruimen en me dan geen zorgen hoef te maken over vast komen te zitten op het werk of leuke plannen die ik niet kan doen omdat ik een training ... maar dat betekent dat ik Chelsea's klas mis. Ik <3 haar Sculpt Fusion-klasse zo veel en ik ben altijd blij als ik het kan passen. Maar goede heer, mijn spieren deden pijn van CrossFit, vooral mijn schouderspieren.

We verblijven dit weekend in Canyon Ranch, waar ik erg enthousiast over ben. Gia zegt dat ze veel fitnesslessen hebben, maar ik zou graag een hele reeks yoga doen. Of lig op het strand.