Natuurlijk is het belangrijk om uitgerust te worden met de juiste technische shirts, panty's, broeken en jassen. In de winter wil je ervoor zorgen dat je een hoed hebt, misschien wat oorwarmers, en zeker een goede paar handschoenen. Hardlopen is echter de enige sport waarbij de nadruk moet liggen op de schoenen!

Je voeten kloppen tijdens het rennen. Stap na stap, mijl na mijl, Nike Air Presto Womens dragen je voeten je naar nieuwe plaatsen en nieuwe hoogten die je nooit eerder voor mogelijk hield. Ze hebben je over velden gedragen, over beboste paden, over drukke kruispunten en rond en rond in cirkels op de plaatselijke middelbare schoolbaan. Rennen brengt je vreugde. Met je voeten kun je rennen. Vind je niet dat je ze moet verwennen?

Loopschoenen zijn er in alle soorten, maten en kleuren. Van minimalistisch tot stabiliteit, er is een type schoen voor elk type hardloper ... zelfs degenen die graag elke teen een eigen privéruimte geven. Schoenen kunnen puur zwart, puur wit of een overvloed aan kleuren daartussen zijn. Sommige zijn gebouwd voor de stad; anderen, het buitenleven. Door het leven heen, net als relaties, zul je goede paren en slechte paren hebben, totdat je eindelijk dat ene perfecte merk en stijl vindt waar je Adidas Adilette Slides Damen gewoon helemaal weg van bent (totdat ze natuurlijk die lijn stoppen ... en het zoeken opnieuw begint) .

Ik ben door de jaren heen gezegend om een ??breed scala aan hardloopschoenen te kunnen proberen. Ik begon met de Nike Air Pegasus terug op de middelbare school. Ik heb jaren met die schoen gelopen totdat recidiverende verwondingen bewezen dat, net als een tovenaar die de toverstok van een ander probeerde te gebruiken, deze schoenen gewoon niet voor mij waren. Ik heb gelopen in Asics, Brooks, Adidas, Skora en New Balance. Ik heb hardloopspikes, cross-country spikes, middenklasse schoenen en stabiliteitsschoenen gelopen. Ik heb het gamma van witte schoenen tot zwarte schoenen gerold tot mijn nieuwste obsessie met schoenen die praktisch gloeien in het donker. Vanzelfsprekend ben ik een beetje gepassioneerd door hardloopschoenen.

Waarom zou je mijn passie delen? Net zoals hardlopen een uitdrukking wordt van wie we zijn, zijn hardloopschoenen een nog verdere uitbreiding van onze persoonlijkheid. Zwarte schoenen kunnen zeggen dat ik conservatief en verantwoordelijk ben. Witte schoenen kunnen spreken voor onze behoefte aan een nieuwe start. Neonblauwe of gele schoenen schreeuwen "Kijk naar mij en kijk uit, ik kom voor je!" Zelfs de meest introverte loper kan een klein beetje van zichzelf met de wereld delen via hun hardloopschoenen.

Ik ben een redelijk actieve persoon, en soms vind ik het moeilijk om te ontmoeten, vooral omdat mijn trainingen tegenwoordig meestal gewichten en intervallen omvatten, die niet worden gemeten door mijn FitBit. (<Wie ben ik?)

Het is koud. Mijn woon-werkverkeer was altijd een wandeling van ongeveer 1,5 km (of, als het erg koud was, in plaats daarvan gewoon een busrit), en ik werkte op de 5e verdieping en nam regelmatig de trap naar onze 9e verdieping om de espresso machine.

Mijn kantoor is nu twee straten verderop, wat FREAKING GEWELDIG is, maar een nadeel voor mijn FitBit-spel. Ik loop nu tijdens de lunch naar huis om Bailey te lopen, maar dat levert nog steeds maar 8 blokken woon-werkverkeer op. We zijn op de tweede verdieping, dus neem ik twee keer per dag een trap.

Ik ben eerlijk gezegd zelden tegenwoordig. Ik heb geen zin Adidas Nmd Femme om buiten te bevriezen en geen zin om op de dreadmill te rennen. (Deze helft dit weekend zou leuk moeten zijn.)

Maar ik wil nog steeds echt mijn stappen zetten voor de dag, dus ik probeer mezelf er creatief in te krijgen door te denken aan waar ik mezelf een beetje meer kan pushen in mijn normale dag.

Lopend langer Bailey: het is zo ontzettend koud, en de meeste van onze wandelingen deze winter zijn vrij kort geweest, maar ik laat mezelf een beetje verder lopen voor ons beiden. Ik heb gisteravond naar mijn FitBit gekeken en lopen slechts één vierkant stadsblok is ongeveer 1500 blokken!
Vroeg uit de metro stappen: Ja, het is echt ontzettend ijskoud, maar ik heb het gevoel dat ik me eindelijk aan deze rotzooi heb aangepast. Zolang ik tijd heb, probeer ik één halte te vroeg uit de metro te stappen. Hoe dan ook, ik haast me Adidas Ultra Boost Womens meestal ergens en wandelen in plaats van metro geeft me de tijd om een ??beetje tot rust te komen, dus ik ben een beetje minder dronken tegen de tijd dat ik mijn bestemming bereik.
De lange weg afleggen: waar mogelijk loop ik mijn best om de rest van die stappen binnen te krijgen.
Oh, en er zijn altijd gewoon een paar hoge knie?n in mijn appartement, wat ik niet boven doe als ik dicht bij het doel van 10.000 stappen ben, maar er nog niet helemaal ben.