Dit artikel presenteert een plan van zes weken om je te helpen twijfels in het naseizoen te verhelpen en een nieuwe 5K PR te stellen, ongeacht je doelen tijdens het evenement. Het schema neemt in specificiteit toe gedurende de gepresenteerde zes weken en elke training bouwt voort op de vorige in dezelfde trainingscategorie.
Ik raad aan om minimaal 35-40 ml per week te lopen voordat je aan dit plan begint met een recente geschiedenis van Nike Air Max Thea Mujer formele snelheidstraining en racen. Voorafgaand aan elke training hieronder met 15-20 minuten gemakkelijk lopend, licht dynamisch rekken en een paar minuten boren / passen. Voer tussen de moeilijke sessies elke week eenvoudig gemakkelijke tot matige aerobe hardloop uit volgens uw normale routine- en volumevereisten.

Ik snap waarom alle anderen en hun moeders verslaafd waren. Ik begreep de energie en het gemeenschapsaspect van de lessen. Iedereen is er om plezier te hebben en een geweldige training te krijgen, en die energie is ontzettend besmettelijk, vooral als je een geweldige instructeur hebt. Ik nam nog twee van Mary's community-ritten, maar het spijt me te moeten zeggen (voor New Yorkers) dat ze vorige week terug verhuisde naar L.A.

Ik wist dat ze wegging, dus vroeg ik mijn Facebook-vrienden om aanbevelingen van instructeurs: Nike Air Max 270 React Womens Charlee, Danny, Jolie, Ben T, Marvin, Lauren, Stevie, Laurie, Lori A en Isbael werden allemaal ten zeerste aanbevolen.

Ze hebben een FAQ op hun site voor starters / beginners, maar ik zou slechts een paar dingen uit mijn beperkte ervaring willen toevoegen: vraag om hulp bij het instellen van je fiets de eerste keer of twee (en / of knippen in - ik ben onhandig zoals de hel en het kostte me eeuwig om dit onder de knie te krijgen.) Een deel van de klas gaat over de energie en het rijden naar de muziek, dus als je nieuw bent, wil je waarschijnlijk niet meteen op de eerste rij rijden. Ik heb het vorige week een ritje gedaan en voelde me een idioot. ECHTER verstop ik me meestal in de rug in spin-klassen en toen ik een beetje opschoof, realiseerde ik me hoe veel meer geweldig het was om van dichtbij te zijn.

Overweeg dus dat de Kool-Aid Nike Air Max 270 React Damen officieel nipt. Gelukkig ben ik vandaag begonnen met marathontraining, dus ik kan het de komende vier maanden niet te veel slikken.

Drink je de Soul Cycle Kool-Aid? Wie is je favoriete instructeur? Elk advies voor nieuwkomers? (Als je een marathonloper bent, hoe neem je dit dan op in je training / breng je het in balans met je training?)

In ons eerste artikel in deze serie over hoe spikes te gebruiken om je loopervaring te verbeteren, hebben we geadviseerd dat degenen die schoenen met spijkers hebben, geleidelijk overschakelen op het gebruik van dergelijke schoenen in trainingen en races.

Het ontwerp van de meeste spikes maakt de loper inherent vatbaar voor een voorvoetaanval bij hardlopen, wat mogelijk letsel kan veroorzaken als een atleet niet voorbereid is op deze nieuwe stress op de lagere anatomie. Dit feit, in combinatie met de stevige spijkerplaat zelf, kan voldoende zijn om iemand ervan te weerhouden om de voordelen van spikes te Adidas Stan Smith Damen plukken als ze een slechte eerste ervaring ermee hebben.

Met de juiste aanpak voor het inbreken van uw nieuwe punten is er echter niets te vrezen.

Blijf lezen om erachter te komen hoe je dit jaar veilig en effectief kunt overstappen op het gebruik van spikes voor sommige van je trainingen en veel van je races terwijl je het circuit, pad of gemengd terrein van cross country bezoekt.

Die twee gezichten aan de linkerkant zijn eigenlijk de gezichten van twee doodsbange dames, ondanks hoe gelukkig we eruit zien.

Ik heb me aangemeld voor deze race omdat Ashley het wilde doen nadat ze mij en haar man vorig jaar had zien doen. Ik wilde het niet echt doen, maar ik dacht dat als ze het ook zou doen, het leuk zou zijn. Vanwege haar grote aanstaande beweging viel ze af. (En ik geef haar niet de schuld.) Maar met haar uitval ging elk van Nike Air Max Tn Homme mijn eigen verlangens om de race te doen. Ik heb mijn kamergenoot Jen (links) er echter mee aangesproken om het te doen en het zou haar eerste zijn, dus ik kon niet helemaal afhaken ... hoewel ik het eigenlijk wilde. Maandenlang noemde ik het de "domme tri".

Ik was er bang voor. Vooral na het ruige zwemmen in open water van vorige week. Maar ik zou zover zijn gekomen. Ik kon niet afhaken ... toch?