Marathonlopers hebben veel gezonde koolhydraten nodig om hun training te voeden, maar als je probeert af te vallen, hoef je niet elke dag een pond pasta te eten.
De beste tijd voor een hardloper om zetmeelrijke koolhydraten te consumeren is binnen 3-4 uur voorafgaand aan de oefening en binnen 10 minuten-2 uur na de oefening.
Als je 's middags of' s avonds hardloopt, kun je tijdens de lunch wat rijst, brood, pasta of aardappelen eten. Na zware inspanning moeten die koolhydraten ook worden vervangen om de glycogeenvoorraden weer aan te vullen voor de training van Nike Internationalist Uomo morgen.
Probeer het grootste deel van je dagelijkse koolhydraten binnen 2 uur na je hardlooptraining te consumeren, zodat deze zetmelen naar je spieren gaan als brandstof en niet naar je buik als vet.
Eet de rest van de dag uw normale gezonde voeding van fruit, groenten, magere eiwitten en gezonde vetten om de totale calorie?n laag te houden en uw doelstellingen voor gewichtsverlies te halen.
Snijd nooit meer dan 500kcal per dag van uw totale energiebehoeften tijdens marathontraining! Dit zal alleen ziekte of letsel uitnodigen om uw plannen voor 26.2 in te korten.
Als u bijvoorbeeld een hardloper van 160 pond bent die een paar kilo wil verliezen, kan uw dagelijkse basiscaloriebehoefte ongeveer 2000 kilocalorie?n of zo zijn. Tel daarbij het energieverbruik van een acht kilometer lange run op en je kijkt naar een metabolische www.balconismo.de behoefte van 2800 kilocalorie?n per dag om je huidige gewicht te behouden.
Daarom moet je 2300 kilocalorie?n per dag eten om ongeveer een pond per week te verliezen; eenvoudige wiskunde voor een complex metabolisch effect.
Lees hier voor meer informatie over uw metabolische behoeften en hoe u uw ideale calorie-inname kunt berekenen.
Ik besteed veel tijd aan werk in de Junior League. Ik vind het leuk om te helpen het woord over ons goede werk te verspreiden, het is volledig bevredigend en ik heb geweldige mensen ontmoet tijdens mijn werk met de League.
Op ons Winterbal eren we elk jaar vijf vrouwen als Outstanding vrijwilligers. Een van deze vijf vrouwen zijn van bijna 3.000 vrouwen is een enorme eer, en een van onze tradities is om voor deze vrouwen feestjes te geven voor de bal om hen te eren.
Gisteravond woonde ik een van Adidas Zx 700 Femme deze feesten bij voor een vrouw met wie ik in de Management Council dien. Het feest was in de White Nike Cortez Womens Box Gallery aan de Lower East Side, op een steenworp afstand van waar de League 112 jaar geleden werd opgericht.
Kinderen van het programma Dancing Classrooms dansten op het feest. Ze voerden de merengue, rhumba en wals uit, en ze waren de leukste dingen ooit. Ik kan niet wachten om op een dag naar het kleine paar in de bruiloft van de roze jurk / blauwe top te gaan.
Ik bracht de nacht door met het inhalen van een aantal prachtige vrouwen met wie ik kortgeleden dichterbij ben gekomen, en ze probeerden me over te halen om vandaag te stoppen met werken om een ??lunch bij te wonen ter ere van deze vrouwen. Ik ben eigenlijk meer een goodie-two-shoes dan je zou denken, dus ik verscheen plichtsgetrouw op het werk vandaag en ontmoette Nike Air Pegasus 83 Homme iedereen toen ik vanavond op tijd wegging.
Het kost veel tijd, en het is niet altijd rozen en zonneschijn, Nike Air Max 95 Femme maar ik ben echt trots om lid te zijn van deze organisatie.