Om de getapete naden te controleren, wil je in de jas kijken. Een getapete naad ziet eruit als een gewone naad ... met een strook plakband eroverheen. Natuurlijk is dit geen plakband, want het is veel duurzamer, maar dat is de look die je in je regenjas wilt vinden. Wat betreft ritsen, sommige jassen worden geleverd met materiaalflappen om de ritssluiting waterdicht te houden, terwijl anderen de ritsen met een PU [polyurethaan] coating "vastplakken". Dit wordt waarschijnlijk aangegeven op de beschrijvingstag van de jas, maar je kunt het zien als je de rits gebruikt. Als je twijfelt, vergelijk het dan met een niet-waterdichte jas en je zult merken hoeveel veiliger Nike Air Max Motion Womens de rits met PU-coating voelt.

Boven en buiten een waterdicht materiaal, hebben de meeste regenjassen ook een DWR-coating [Durable Water Repellent]. Dit is een dunne vloeistoflaag die aan de buitenkant van het technische materiaal wordt toegevoegd om het water af te weren. Als je in de regen bent en druppeltjes op je jas ziet, dan rol je weg en zie je de DWR-coating aan het werk. Je zult ook merken dat deze functie met de tijd vervaagt, omdat de DWR-coating je jas slijt. U kunt uw DWR-coating opnieuw activeren of een nieuwe laag toevoegen. Dit is een vrij gemakkelijke en betaalbare manier om meer leven te halen uit een geliefde waterdichte laag. De jassen die we hebben beoordeeld, hebben allemaal een DWR-coating naast een volledig waterdicht materiaal.

Hoewel die specificaties belangrijk zijn, is een grotere factor de pasvorm Nike Air Max 90 Hombre van de regenjas. Een bijzonder zware regenjas zal je geen goed doen als de capuchon niet blijft zitten of de mouwen je polsen niet bereiken.

In deze review zullen we zeker de technische specificaties delen en zullen we ook duiken in hoe de jas past. Je zult zien hoe het jasje in de foto's past, en het recensie-schrijven bevat informatie over de grootte en metingen aan mijn bureau. De mouwen worden gemeten van pols tot oksel en de rug wordt gemeten van nek / schoudernaad tot de onderste zoom. We praten ook over de kap, maar dat wordt vergeleken met instelbaarheid en rand in gedachten in plaats van metingen.

En dit is de eerste week in een paar dat ik belachelijk blij ben met mijn training, vooral omdat het werk de laatste tijd erg intens is geweest.

Hoewel, let op, mijn werkelijke kilometerstand was 39.56. DailyMile kreeg niet Nike Air Max 95 Damen de memo dat ik afgelopen maandag twee mijl naar binnen sloop om te tellen voor de vorige week.

Dus laten we eens wat terugvallen, hè?

Maandag: 2 stiekeme mijlen

Dinsdag: 3 mijl. Weet je hoe blij ik was om dit in mijn plan te zien? Een korte loop tijdens de marathontraining is als Kerstmis in juli.

Woensdag: 8 mijl (vóór het werk, WOO MIDDENAFSTAND MILES VOOR HET WERK), met 3 op tempo. Dit was echt freakin vochtig, maar ik vocht door en kwam aan het eind uit een zweterig beest.

Donderdag: ik hou van rustdagen. En lamp.

Vrijdag: Had 9 op de planning maar kwam veel later dan verwacht uit, net als de planning van zaterdag 3.

Zaterdag: zaterdag was de enige dag dat ik me niet aan de kilometers hield die ik had gepland, maar wetende dat ik 18 mijl had gepland voor de volgende dag, was ik bang om dat beetje meer te pushen, en Nike Air Max 90 Femme was vrij zeker dat ik het niet had in mij. Het is moeilijk om te zeggen waar die regel van "dit is goed jezelf pushen" en "je kunt je bezeren als je jezelf pusht" is, maar ik was zo versleten, dat ik er vrij zeker van ben dat dit het laatste was.

Zondag: Zondag is het soort run waar ik echt blij om was dat ik een blog had, zodat ik je kon vertellen hoe geweldig mijn run was. 18 mijl van awesomeness, met sommige heuvels gegooid.

Ik was een beetje zenuwachtig over de training van vorige week, maar ik ben echt tevreden met hoe ik het heb aangepakt. Deze week lijkt weer een intense, en ik hoop dat ik deze week weer een solide week kan laten gebeuren. Ik heb 20 gepland voor dit weekend, maar ik ga op een wijnreis op zaterdag. De laatste keer dat ik de dag voor een lange serie een wijnreis maakte, werd ik echt licht in het hoofd.

Moet ik rennen: bij het echte ochtendgloren vrijdag, na het werk vrijdag of verdomd vroege zaterdag? Wat zou jij doen? En hoe was je week training?