De Ultimate Direction Ultra Jacket V2 is de tweede versie van deze hardloopspecifieke regenjas. Het heeft een zeer hoge waterdichtheid en ademend vermogen [30K!], Waardoor het tot de meest waterdichte hardloopjacks op de markt behoort. De algehele pasvorm en functie van de jas is redelijk goed met de unieke functie van verborgen wanten om je handen ook droog te houden. Dit is een geweldig concept en UD doet het prima in deze jas. Dat gezegd hebbende, ik vind het jasje het meest functioneel zonder de wanten - mijn armen zijn te lang voor mijn handen om uitgestrekt in de wanten te passen. Over het algemeen is dit een solide, opvouwbaar jasje dat me op mei-avonturen heeft Nike Air Max 270 React Mujer vergezeld.
Waar we van hielden: er zit een grote innovatie en creativiteit in de bouw van deze jas, inclusief de wanten, ademend onder de arm en cinched terug. Deze kleine variaties zorgen voor een comfortabele pasvorm en functie van de jas.
Wat Nike Air Max 2017 Donna we zouden veranderen: de wanten zijn geweldig ... maar als je met je handen aan je zijde wandelt, vullen de wanten zich snel met water dat van je mouwen druipt. Je zult dit pas merken als je je arm oppakt om al dat water uit de wanten in je mouw te laten stromen. Een klein afvoergat aan de onderkant van de wanten zou deze onaangename ervaring verminderen.
Fit + Feel: Sized in een medium en de pasvorm is goed. Als je Adidas Zx 700 Womens loopt, voelt de pasvorm prima, maar als je reikt of strekt, worden de mouwen en schouders een beetje strak. Het medium heeft mouwen die meten op 21 inch en een lengte van 27 inch.
Zakken + Packability: de jas heeft geen buitenzakken, Nike Air Max Command Mujer maar er is een klein zakje met flap op de linker binnenborst. Dit zakje kan worden gebruikt om de jas op te bergen.
Capuchon + aanpassing: de kap is geweldig en heeft een verstelbare draadrand. Er is ook een aanpassing aan de achterkant van de kap om deze indien nodig vast te zetten.
De Salomon Lightning Race WP JKT is een ongelooflijk lichtgewicht jack dat is ontworpen voor hardloopavonturen waar gewicht echt belangrijk is. Deze jas voldoet aan alle waterdichte en ademende eigenschappen van veel ultra trail races en blijft toch eenvoudig. Zonder zakken of verstelbare capuchon blijft de jas licht en functioneel. Dat gezegd hebbende, de maat lijkt een beetje klein, dus maat wordt aanbevolen als je van plan bent om lagen onder je jas toe te voegen.
De winter komt eraan en de elementen zijn al voor sommigen gearriveerd. In plaats van het winterseizoen door te brengen, wil ik je Nike Air Zoom Pegasus 36 Mujer enkele idee?n geven over wintertractie die je hopelijk zullen motiveren om erop uit te gaan en rond te dwalen voordat de lenteknoppen beginnen te bloeien.
Ik ga een paar dingen op een rij zetten om over na te denken wanneer ik op gemengd terrein loop: lippen, schroeven, spijkers en liefde. Houd er rekening mee dat deze dingen die ik deel alleen op mijn ervaringen en meningen zijn gebaseerd. Je moet rekening houden met de plaatsen waar je gaat, het weer veranderen en de juiste apparatuur onderhouden.
Hoe gaat het met je LUGS?
Deze tijd van het jaar zijn we allemaal behoorlijk bekend met het type zolen dat we op onze schoenen hebben. Een ander woord voor de grijpende bobbels op de zolen zijn lippen. Goede trail-schoen tractie begint hier. Met trailschoenen wilt u op zoek naar diverse nokkenpatronen die onder elke hoek een stevige grip en remkracht kunnen bieden. Meestal zien de lippen er ondiep uit en bieden ze grip op verpakte grond. Nike Air Max 90 Hombre Ik kan vol vertrouwen zeggen dat de meeste reguliere trailschoenen deze voordelen bieden zonder dat er te veel analyse nodig is.