Ik begin met mezelf te redeneren: nou, je kunt een beetje langzamer gaan en nog steeds onder de 8 uur rennen. Ik bedoel, dat is niet jouw doel, maar het is nog steeds een PR. Of er zijn gedachten als: Oh, er moet iets mis zijn. Ik moet stoppen. Het is het juiste om te stoppen, omdat het niet zo moeilijk zou moeten zijn; Ik sliep niet goed en ik at niet goed. En mijn buik doet pijn, dus dat is waarschijnlijk een teken. ... ik bedoel,www.elrincondeosca.es de Adidas Superstar Womens excuses! Ze kunnen maar doorgaan. Dit patroon klinkt misschien voor sommigen van jullie bekend. En als dat zo is, wed ik aan het einde van elke race dat je misschien bij jezelf denkt, Ugh! Had ik maar iets harder geduwd!

Mijn beste races - degene die ik me herinner met een glimlach op mijn gezicht - zijn de races waarin ik volledig aanwezig, volledig ondergedompeld en zonder al het mentale geklets liep.

Op dit punt denk je misschien wat heeft dit met eerlijkheid te maken? Nou dat is het precies! Het heeft ALLES te maken met eerlijkheid!

In die momenten van redeneren, wanneer er iets niet echt mis is, wanneer je dat verhaal in je hoofd maakt over wat je wel en niet kunt doen, ben je niet alleen niet aanwezig in het moment, je was oneerlijk met jezelf, je houdt jezelf niet verantwoordelijk.

En is eerlijk zijn tegen jezelf Nike Air Max 270 Hombre niet net Nike Air Max 90 Damen zo belangrijk als eerlijk zijn tegen iedereen?

Hoe kun je dit echter doen? Racen kan zo moeilijk zijn. Hier bied ik drie praktische tips die ik in de loop der jaren heb geleerd door zowel yoga als hardlopen om ons allemaal te helpen het meeste uit de racedag te halen:

ADEMEN. Wanneer je ongemak begint te voelen in de latere stadia van een race, wanneer je lichaam vermoeid is, zeg dan tegen jezelf: "Adem gewoon". En doe het echt. Laat je schouders zakken. Zucht een paar keer hard als dat nodig is. Strek je kaak. Schud je armen en benen uit. Tel je stappen en synchroniseer ze met je ademhaling. Laat het ritme van je stappen en ademhaling je leiden terwijl je verder ontspant en je steeds weer concentreert op het moment (op je stappen en ademhaling) in plaats van de pijn die je voelt. Zie dit als een soort meditatie.
VISUALISEREN. Nike Air Max 97 Mujer Het idee om te besluiten dat je al iets hebt bereikt, heeft een enorme waarde voordat je het fysiek hebt voltooid. Sportpsychologen gebruiken deze tactiek om hun atleten op een hoger niveau te laten presteren. En het is bewezen effectief. Visualiseer aan de startlijn (en voor de weken voorafgaand aan uw evenement) dat de race soepel verloopt. Visualiseer dat u ontspannen loopt ondanks alles wat opkomt, of het nu gaat om weer of lichaam of voeding…. of wat dan ook. Visualiseer dat u in uw doeltijd de finish passeert, ontspannen en gelukkig. Wanneer het moeilijk wordt in de race en je jezelf begint te ondervragen, breng je gedachten dan terug naar deze visualisatie. Herinner jezelf eraan dat je de race al hebt gelopen en dat het goed is, je kunt dit doen. En dan, wel, doe het!
CHECK IN. Twijfel je? Neem even de tijd om Nike Air Max 270 Womens eerlijk met uzelf in te checken. Komt deze twijfel uit een echte plaats van ECHTE problemen (zoals een verstuikte enkel of gescheurde hamstring bijvoorbeeld)? Of komt het gewoon voort uit een plek van angst dat je jezelf of anderen misschien zult teleurstellen? Zou vertragen of DNFing hier echt de eerlijke keuze zijn? Zou dat waar zijn? Als het antwoord nee is, ga dan terug naar nummer 1 en adem.